کد خبر:271410
پ
amazfit-gts-2-mini-new
پژواک گزارش می دهد:

رونمایی از مدل جدید ساعت هوشمند GTS 2 مینی

امیزفیت از مدل جدید و ارزان‌تر ساعت هوشمند GTS 2 مینی رونمایی کرد.

امیزفیت از مدل جدید و ارزان‌تر ساعت هوشمند GTS 2 مینی رونمایی کرد.

 

*** رونمایی از مدل جدید ساعت هوشمند GTS 2 مینی 

 

به گزارش پژواک، بیش از یکسال پیش ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 مینی با قیمت نزدیک به ۹۲ دلار در هند عرضه شد.

حالا محبوبیت این محصول باعث شده امیزفیت از نسخه جدید این ساعت هوشمند با قیمت پایین‌تر، نزدیک به ۸۰ دلار رونمایی کند که از دو روز دیگر وارد بازار این کشور می‌شود.

با وجود کاهش قیمت، ویژگی‌های این محصول تغییری نسبت به گذشته نداشته‌اند.

این ساعت هوشمند به یک نمایشگر ۱٫۵۵ اینچی امولد با رزولوشن ۳۰۶ در ۳۵۴ پیکسل و روشنایی ۴۵۰ نیت مجهز شده که بیش از ۸۰ واچ فیس دارد البته برای حالت نمایشگر همیشه روشن، با ۶۰ واچ فیس روبه‌رو هستیم.

جنس بدنه این محصول تفاوتی با نسخه قبلی‌اش ندارد و همچنان با آلیاژ آلومینیوم با پنل پشتی پلاستیکی و بند سیلیکونی روبه‌رو هستیم.

وزن این محصول بدون بند به ۱۹٫۵ گرم می‌رسد و بدنه‌اش تا فشار ۵ ATM در برابر آب مقاوم است، بنابراین می‌توانید با آن شنا کنید.

باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 مینی در استفاده عادی تا ۱۴ روز دوام می‌آورد البته در استفاده سنگین این مدت به ۷ روز کاهش می‌یابد، هرچند در حالت پایه که اکثر قابلیت‌ها غیرفعال می‌شوند، محصول امیزفیت تا ۲۱ روز شارژدهی دارد.

این ساعت هوشمند امیزفیت از بیش از ۶۸ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و از سنسور سنجش ضربان قلب اپتیکال BioTracker 2 PPG بهره می‌برد که می‌تواند میزان اکسیژن خون را هم اندازه‌گیری کند.

از سنسورهای دیگر این محصول می‌تواند به سنسور نور محیط و شتاب‌سنج اشاره کرد. این محصول همچنین از یک میکروفن بهره می‌برد.

این دستگاه ردیابی GPS داخلی دارد، بنابراین می‌تواند بطور دقیق فعالیت‌های خارج از خانه را اندازه‌گیری کند و برای اینکار نیازی به اتصال به گوشی‌های هوشمند ندارد.

این محصول فاقد فشارسنج است که روی برخی حالات ورزشی تاثیر منفی دارد.

نسخه جدید امیزفیت GTS 2 مینی در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی عرضه می‌شود و از دو روز دیگر یعنی دوشنبه با قیمت ۸۰ دلار در هند به فروش می‌رسد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه