کد خبر:282006
پ
واتساپ
پژواک گزارش می‌دهد:

جستجوی پیام بر اساس تاریخ، جدید‌ترین قابلیت واتساپ

در جدیدترین به‌روز‌رسانی واتساپ کاربران می‌توانند پیام‌ها را بر اساس تاریخ جست‌و‌جو کنند.

در جدیدترین به‌روز‌رسانی واتساپ کاربران می‌توانند پیام‌ها را بر اساس تاریخ جست‌و‌جو کنند.

 

*** به‌روز‌رسانی جدید واتساپ

 

به گزارش پژواک، واتساپ تلاش می‌کند که با ارائه‌ی ویژگی‌های جدید، تجربه‌ی کاربری را برای کاربران خود لذت‌بخش‌تر کند. این ویژگی‌های جدید شامل امکان جست‌و‌جوی پیام بر‌اساس تاریخ، قابلیت استفاده از دو حساب کاربری روی یک گوشی و فعال‌سازی تأیید دو‌مرحله‌ای با ایمیل هستند.

بر اساس گزارش WaBetaInfo، مهم‌ترین ویژگی به‌روز‌رسانی اخیر واتساپ، اضافه شدن قابلیت جست‌و‌جو‌ی پیام بر اساس تاریخ است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، آیکون جدید تقویم به قسمت جست‌و‌جو اضافه‌ شده است. با فشردن این آیکون، یک تقویم کامل با امکان تغییر تاریخ ماه و سال نمایش داده می‌شود.

 

قابلیت جست و جوی پیام بر اساس تاریخ واتساپ

 

این تغییر، یکی از مهم‌ترین بهبود‌هایی است که واتساپ در چند ماه اخیر تجربه کرده؛ زیرا جست‌و‌جو درون گفت‌و‌گو‌ها می‌تواند به کاری خسته‌کننده تبدیل شود. اضافه‌شدن این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا پیام‌های خود از جمله پیام‌های صوتی و تصویری را براساس زمان آن‌ها جست‌و‌جو کنند؛ البته درصورتی که تاریخ دریافت پیام در خاطر کاربر باشد.

متأسفانه، واتساپ این قابلیت را فقط برای نسخه‌ی بتای برنامه در لپ تاپ های ویندوزی و مک بوک و نسخه وب منتشر کرده است. کاربران گوشی اندروید و گوشی آیفون این ویژگی را در هفته‌های آتی دریافت خواهند کرد. به علت تست‌های گسترده‌ی واتساپ قبل از ارائه این قابلیت، ممکن است کاربران این ویژگی را با تأخیر دریافت کنند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه