کد خبر:282209
پ
گوگل
پژواک گزارش می‌دهد:

تغییر والپیپر گوگل کروم با هوش مصنوعی امکان‌پذیر می‌شود

گوگل به‌صورت آزمایشی قابلیت تغییر والپیپر ازطریق هوش مصنوعی را به مرورگر کروم اضافه کرد.

گوگل به‌صورت آزمایشی قابلیت تغییر والپیپر ازطریق هوش مصنوعی را به مرورگر کروم اضافه کرد.

 

*** تغییر والپیپر گوگل کروم با هوش مصنوعی امکان‌پذیر می‌شود

 

به گزارش پژواک، گوگل درحال آماده‌شدن برای افزودن قابلیت‌های بیشتر هوش مصنوعی به مرورگر محبوب خود است. مدت کوتاهی پس از اضافه‌کردن بخش «پیشرفته» به تنظیمات مرورگر با محوریت هوش مصنوعی، اکنون شاهد اولین گزینه‌ی آن هستیم: امکان تغییر تصویر پس‌زمینه‌ی گوگل کروم با استفاده از فناوری‌ محبوب این روزها.

براساس پست یکی از کاربران ایکس با نام Leopeva64، قابلیت جدید کروم، دکمه‌ای تحت عنوان Expanded Theme Gallery است که با کلیک روی آن، پنل کناری Customize Chrome باز می‌شود و در آن می‌توانید از گزینه‌های جست‌وجوی پیشرفته‌‌ی والپیپر در مرورگر خود استفاده کنید.

 

تغییر تصویر پس‌زمینه گوگل کروم

 

دیگر افزونه‌های هوش مصنوعی موجود در کروم از جمله Compose AI و Organize Tabs همچنان در دسترس هستند.

افزونه‌ی نوشتاری Compose با استفاده از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن به کاربران کمک می‌کند؛ همانند ویژگی مشابهی که پیش از این در مرورگر مایکروسافت اج (Edge) شاهد آن بودیم. افزونه‌ی دیگر کروم یعنی Organize Tabs به کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌هم‌ریختگی تب‌ها را با مدیریت صحیح آن‌ها، سازماندهی کند.

افزونه‌ی جدید کروم آخرین و تنها قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی نخواهد بود که به این مرورگر اضافه می‌شود. همزمان با پیشرفت‌های کروم، مایکروسافت، رقیب سرسخت گوگل نیز چت‌بات Bing AI خود را که حالا کوپایلت نام دارد، در کروم در دسترس قرار داده است.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع جهان را اینجا مطالعه کنید

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه