کد خبر:279208
پ
گلکسی زد فولد ۴
پژواک گزارش می‌دهد:

تاریخ رونمایی از گلکسی زد فولد و فلیپ ۵ مشخص شد

بر اساس جدیدترین اخبار پیرامون دو گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 5 – گلکسی زد فولد ۵ و Z Flip 5 – زد فلیپ ۵، تاریخ رونمایی از این دو محصول اوایل ماه مرداد سال جاری خواهد بود.

بر اساس جدیدترین اخبار پیرامون دو گوشی تاشوی Galaxy Z Fold 5 – گلکسی زد فولد ۵ و Z Flip 5 – زد فلیپ ۵، تاریخ رونمایی از این دو محصول اوایل ماه مرداد سال جاری خواهد بود.

 

*** گلکسی زد فولد و فلیپ ۵

 

به گزارش پژواک، مطابق روال چند سال گذشته، انتظار می‌رود سامسونگ امسال هم از نسل جدید گوشی‌های تاشوی گلسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ خود رونمایی کند.

با این وجود به نظر می‌رسد در سال جاری زمان رونمایی از این محصولات نسبت به هر سال کمی زودتر خواهد بود.

در همین راستا، اطلاعات و اخبار جدید زمان دقیق رونمایی این محصولات جذاب را افشا کرده‌اند.

 

*** تاریخ رونمایی از دو گوشی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵

 

بر اساس جدیدترین اطلاعات پیرامون دو پرچمدار تاشو Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5، این دو گوشی در تاریخ چهارم مرداد ماه سال ۱۴۰۲ به‌طور رسمی رونمایی و معرفی خواهند شد.

 

 

دلیل این رونمایی زودتر از موعد، عملکرد پایین‌تر از انتظار سامسونگ در سال مالی گذشته بوده است. با عرضه زودهنگام این گوشی‌های پرچمدار، کره‌ای‌ها قصد دارند میزان سوددهی خود در سه ماه سوم مالی ۲۰۲۳ را ارتقا دهند.

 

*** مشخصات فنی Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5

 

بر اساس گزارش‌هایی که از مشخصات فنی این دو گوشی منتشر شده‌اند، طراحی لولای گلکسی زد فولد ۵ با تغییرات چشمگیری روبرو خواهد شد؛ به‌طوری که صفحه نمایش آن به‌طور یکنواخت‌تری خم شده و چین و چروک کمتری در آن مشاهده شود.

علاوه بر این، صفحه نمایش داخلی نیز اندازه‌ای ۷.۶ اینچی خواهد داشت؛ در حالی که صفحه نمایش بیرونی ۶.۲ اینچی خواهد بود.

 

 

در این میان، نسل بعدی پرچمدارهای تاشوی سامسونگ استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت را هم کسب خواهد کرد.

گزارش‌های متعددی در خصوص ماژول دوربین اصلی گلکسی زد فولد ۵ منتشر شده‌اند که بعضا اطلاعات ضد و نقیضی را در خصوص آن در اختیارمان قرار می‌دهند.

برخی از این منابع مدعی شده‌اند که این گوشی از یک حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض بهره‌مند خواهد بود.

از سوی دیگر، برخی نیز حسگر اصلی این گوشی را ۵۰ مگاپیسلی دانسته و معتقدند که در کنار این دوربین شاهد استفاده از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک نمونه ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو خواهیم بود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه