کد خبر:281553
پ
تولید ویدیو
پژواک گزارش می‌دهد:

بهترین نرم‌افزارهای تولید ویدیو با هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۳

تولید ویدیو با هوش مصنوعی از جمله فناوری‌هایی است که در چند سال اخیر با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

تولید ویدیو با هوش مصنوعی از جمله فناوری‌هایی است که در چند سال اخیر با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

 

*** بهترین نرم‌افزارهای تولید ویدیو با هوش مصنوعی 

 

به گزارش پژواک، بیشتر ارائه‌دهندگان محتوای آنلاین برای دستیابی به مخاطبان بیشتر در شبکه‌های اجتماعی متکی هستند و محتوای ویدیویی منحصر به فرد، بازدید قابل توجهی را در مقایسه با سایر انواع محتوا فراهم کند. در عین حال، همواره تولید و انتشار محتوای ویدیویی زمان‌بر و پرهزینه بوده است.

ولی هوش مصنوعی (AI) این دیدگاه را تغییر داده و تولید ویدیو را آسان‌تر از همیشه فراهم کرده است. در این مطلب برخی از بهترین ارائه دهندگان خدمات تولید ویدیو با هوش مصنوعی را معرفی کرده و ویژگی‌های هر کدام را مورد بررسی قرار می‎‌دهیم.

 

*** پیکتوری (Pictory)

 

پیکتوری یک سرویس تولید ویدیو مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد به راحتی ویدیوهای با کیفیت بالا ایجاد و ویرایش کنید. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های این ابزار این است که شما به هیچ تجربه یا آموزشی در ویرایش یا طراحی ویدیو نیاز ندارید و می‌توانید از ابزار موجود در این نرم‌افزار جهت تولید ویدیو استفاده کنید.

می‌توانید یک اسکریپت یا مقاله ارائه دهید تا هوش مصنوعی به عنوان پایه محتوای ویدیویی شما از آن استفاده کند. به عنوان مثال، پیکتوری می‌تواند پست وبلاگ شما را به یک ویدیوی جذاب تبدیل کند که برای رسانه‌های اجتماعی یا وب‌سایت شما قابل استفاده باشد. این یک قابلیت عالی برای وبلاگ نویسان شخصی و کسب‌وکارهایی است که به دنبال افزایش کیفیت محتوای تولید شده هستند. این سرویس روی فضای ابری قرار دارد.

همچنین این برنامه، قابلیت ویرایش متن در ویدیو را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند به راحتی از این نرم‌افزار برای ویرایش وبینارها، پادکست‌ها، ضبط‌های زوم و موارد دیگر استفاده کنند. کاربری این سرویس ساده است و فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا به نتایج حرفه‎‌ای برسید که در افزایش مخاطبان و برندسازی تاثیر بسزایی دارد.

 

برخی دیگر از ویژگی‌های اصلی پیکتوری عبارت است از:

  • ایجاد ریل‌های قابل اشتراک‌گذاری برای شبکه‌های اجتماعی
  • زیرنویس و خلاصه کردن ویدیوها به صورت خودکار

 

*** سینتزیز (Synthesys)

 

سینتزیز در صدر فهرست بهترین سرویس‌های تولید ویدیو با هوش مصنوعی قرار دارد. این شرکت به عنوان پیشرو در توسعه الگوریتم‌های تبدیل متن به صدا و ویدیو برای استفاده تجاری شناخته می‌شود. هدف این سرویس کمک به شما در بهبود محتوای ویدیویی شامل ویدیوهای توضیح‌دهنده و آموزش‌های محصول در عرض چند دقیقه است. این شرکت از فناوریText-to-Video (TTV) خود استفاده می‌کند تا اسکریپت‌ها را به ارائه‌های رسانه‌ای پویا تبدیل کند.

سازندگان و شرکت‌های تولید محتوا می‌توانند از سینتزیز برای تولید ویدیو با فناوری همگام‌سازی لب با هوش مصنوعی استفاده کنند. در این روش نیازی به دوربین یا گروه فیلمبرداری نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک آواتار انتخاب کنید و اسکریپت خود را به یکی از ۱۴۰ زبان موجود تایپ کنید.

 

برخی از ویژگی‌های اصلی سینتزیز شامل موارد زیر است:

  • ۶۹ هوماتار (Humatar) واقعی
  • ۱۴۰+ زبان و ۲۵۴ سبک منحصر به فرد
  • رابط کاربری آسان
  • سفارشی‌سازی کامل
  • امکان ویرایش و رندر و خروجی با وضوح بالا

 

*** سینتزیا (Synthesia)

 

یکی دیگر از تولیدکنندگان ویدیوی هوش مصنوعی سینتزیا است، این پلتفرم تولید ویدیو با هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد به سرعت با آواتارهای هوش مصنوعی فیلم بسازید. این پلتفرم شامل بیش از ۶۰ زبان و قالب‌های مختلف، یک ضبط کننده صفحه، یک کتابخانه رسانه‌ای و موارد دیگر است.

سینتزیا توسط برخی از بزرگترین نام‌های جهان مانند گوگل، نایک، رویترز و بی‌بی‌سی استفاده می‌شود. با استفاده از این ابزار، نیازی به تجهیزات ویدیویی پیچیده یا لوکیشن‌های فیلمبرداری متنوع نیست.

به علاوه پلتفرم تولید صدا با هوش مصنوعی این سرویس دریافت صداهای منسجم و حرفه‌ای را آسان می‌کند. این صداها که شامل زیرنویس‌های بسته(مخصوص ناشنوایان و کم‌شنوایان) هم می‌شود به راحتی با یک کلیک قابل ویرایش است. بنابراین با استفاده از آواتار، صداگذاری و بیش از ۵۰ قالب از پیش طراحی شده می‌توانید در عرض چند دقیقه ویدیوهای باکیفیت تولید کنید. همچنین قادر خواهید بود دارایی‌های هویت برند خود را آپلود کرده و قالب‌های سفارشی را دریافت کنید.

 

برخی از ویژگی‌های اصلی سینتزیا در تولید ویدیو با هوش مصنوعی شامل موارد زیر است:

  • بیش از ۷۰ آواتار هوش مصنوعی
  • امکان ایجاد آواتار اختصاصی و دریافت آواتار انحصاری هوش مصنوعی برای برند خود
  • بیش از ۶۵ زبان موجود
  • طیف گسترده‌ای از قالب‌های ویدیویی
  • کتابخانه رسانه رایگان

 

*** هوش مصنوعی دیپ برین (Deepbrain AI)

 

ابزار تولید ویدیو با هوش مصنوعی دیپ برین توانایی ایجاد فیلم‌های ویدیویی را با استفاده از متن اصلی به سرعت و به راحتی ارائه می‌دهد. به سادگی اسکریپت خود را آماده کنید و از ویژگی Text-to-Speech برای دریافت اولین ویدیوی هوش مصنوعی خود در ۵ دقیقه یا کمتر استفاده کنید.

 

این ابزار امکانات زیر را ارائه می‌دهد:

  • انتخاب یک آواتار هوش مصنوعی سفارشی مطابق با برند شما
  • کاربری آسان برای مبتدیان با استفاده از ابزار Intuitive
  • صرفه جویی در زمان آماده‌سازی، فیلمبرداری و ویرایش ویدیو

 

*** این‌ویدیو (InVideo)

 

اگر به دنبال یک ابزار قدرتمند برای تولید ویدیوهای بازاریابی و توضیح محصول هستید، این ابزار برای شما مناسب است. ایجاد ویدیو و ویرایش در InVideo به راحتی امکان‌پذیر است و کاربران می‌توانند با این ابزار ویدیویی از متن دلخواه آماده کنند. تولید ویدیوهای با کیفیت بالا در این نرم‌افزار در چند دقیقه به آسانی قابل انجام است و قالب‌های مختلف آن به صورت حرفه‌ای طراحی و متحرک شده‌ است.

برای استفاده از این سرویس تولید ویدیو با هوش مصنوعی تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن خود را وارد کنید، بهترین الگو را انتخاب یا قالب خود را سفارشی کرده و سپس ویدیوی آماده شده را دانلود کنید.

 

برخی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار عبارت است از:

  • ایجاد ویدیو بدون عکس پیش زمینه (بک گراند)
  • قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام و فیس‌بوک
  • قابلیت استفاده برای ویدیوهای تبلیغاتی، ارائه‌ها، ویدیوهای توضیح محصول، نمایش اسلاید و حتی میم‌ها

 

*** هی‌ژن (HeyGen)

 

هی‌ژن یک پلتفرم ویدیویی برای تولید ویدیو با هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌کند ویدیوهای تجاری جذابی را با هوش مصنوعی مولد ایجاد کنید. کار با این پلتفرم قدرتمند به سادگی ساخت پاورپوینت است و به کاربران امکان می‌دهد که متن را در عرض چند دقیقه مستقیماً به یک ویدیوی حرفه‌ای تبدیل کنند. با استفاده از این ابزار می‌توانید صدای واقعی خود را ضبط و آپلود کنید تا یک آواتار شخصی داشته باشید، یا متن مورد نظر خود را تایپ کنید. طیف وسیعی از صداها که بیش از ۳۰۰ صدا را شامل می‌شود برای انتخاب وجود دارد.

 

سایر ویژگی‌های هی‌ژن موارد زیر را شامل می‌شود:

  • دسترسی به چندین قالب سفارشی‌سازی شامل امکان ترکیب چندین صحنه در یک ویدیو و افزودن موسیقی متناسب با موضوع ویدیو
  • امکان انتخاب از میان بیش از ۳۰۰ صدا به بیش از ۴۰ زبان محبوب
  • امکان انتخاب موسیقی مورد علاقه و آپلود آن
  • قابلیت ساختن فیلم‌ها و عکس‌های تعویض چهره

 

*** وید دات آی او (Veed.io)

 

یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای تولید ویدیو با هوش مصنوعی وید دات آی او است. این سرویس، تولید ویدیو با کیفیت بالا را برای هر فردی که مهارت‌های اولیه کامپیوتری دارد آسان می‌کند. شما می‌توانید با سفارشی کردن متن، فونت، رنگ، موسیقی و موارد دیگر، ویدیوهای منحصر به فردی ایجاد کنید. این پلتفرم همچنین تم‌های مختلفی را ارائه می‌دهد تا بتوانید پیام‌های خاص مورد نظرتان را از طریق فیلم‌ها منتقل کنید.

وید همچنین رونویسی فایل‌های ویدیویی را با یک کلیک آسان می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویدیوی خود را آپلود کنید، روی «رونویسی خودکار» کلیک کرده و رونوشت را دانلود کنید.

 

سایر ویژگی‌های وید دات آی او عبارت است از:

  • سفارشی کردن متن، فونت، رنگ، موسیقی و موارد دیگر
  • قابلیت استفاده از تم‌های مختلف
  • نیاز نداشتن به دانلود نرم‌افزار
  • استفاده آسان و ساختار کاربرپسند

 

*** کولوسین (Colossyan)

 

کولوسین از اولین شرکت‌هایی است که ابزارهای تولید ویدیو با هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین را فعال و عرضه کرد. ابزار این شرکت می‌تواند برای تولید همه چیز از فیلم‌های آموزشی منابع انسانی گرفته تا کلیپ‌های یوتیوب مورد استفاده قرار بگیرد. این تولیدکننده ویدیو به شما امکان می‌دهد از میان طیف متنوعی از آواتارها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک اسکریپت برای آواتار ارائه دهید.

 

سایر ویژگی‌های این ابزار عبارت است از:

  • امکان ترجمه خودکار
  • انتخاب از بین بیش از ۱۲۰ زبان
  • شخصی‌سازی ویدیوها با لهجه‌های مختلف
  • امکان اضافه کردن زیرنویس به ویدیوهای هوش مصنوعی
  • توسعه پیام‌های ویدیویی از طریق ضبط ویدیو از روی صفحه

 

*** ایلای دات آی او (Elai.io)

 

ایلای دات آی او که توسط یک تیم جهانی از متخصصان فناوری هوش مصنوعی اداره می‌شود، یکی دیگر از ارائه دهندگان خدمات تولید ویدیو با هوش مصنوعی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از انواع محتوای ویدیویی از متن ایجاد کنند.

این هوش مصنوعی از زبان فارسی هم در تولید ویدیو پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید از این پلتفرم برای تولید یک ویدیوی حرفه‌ای از پیوند به یک مقاله یا یک پست وبلاگ استفاده کنید. این کار با سه کلیک انجام می‌شود. ابتدا و پیش از انتخاب یکی از الگوها از کتابخانه، یک URL پست وبلاگ یا متن HTML را کپی و جای‌گذاری کنید. در نهایت ویدیو را مرور کنید، تغییرات لازم را اعمال کنید و از آن رندر گرفته و دانلود نهایی را انجام دهید. این ابزار به طور ویژه برای کاربرانی که به دنبال تولید ویدیوهای آموزشی بدون بازیگر، صداگذاری هستند، مفید و کاربردی به شمار می‌آید.

 

برخی دیگر از ویژگی‌های ایلای به شرح زیر است:

  • امکان درخواست آواتار شخصی
  • امکان تولید ویدیو در مقیاس و انبوه‌سازی
  • دسترسی به بیش از ۶۰ زبان و بیش از ۲۵ آواتار

 

*** سینس‌ویدیو (Synths Video)

 

سینس‌ویدیو ابزاری عالی برای تولید ویدیو با هوش مصنوعی است که روش جدیدی را برای جذب مخاطب در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید از آن برای تبدیل پست‌های وبلاگ به ویدیوهای با کیفیت در عرض چند دقیقه استفاده کنید. این پلتفرم برای ایجاد حرکات طبیعی لب بر اساس کلمات موجود در متن به فناوری هوش مصنوعی متکی است. همه چیز از ابتدا تا انتها خودکار است، بنابراین نیازی به تجربه و مهارت ویرایش از طرف شما نیست.

 

برخی از ویژگی‌های این ابزار شامل موارد زیر است:

  • تبدیل پست‌های وبلاگ به ویدیو
  • دسترسی به آواتارهای انسانی با بیش از ۴۰ انتخاب

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه