کد خبر:280536
پ
ایلان ماسک زاکربرگ
پژواک گزارش می‌دهد:

برگزاری مبارزه در ایتالیا؛ مارک زاکربرگ به صحت حرف‌های ایلان ماسک اعتمادی ندارد

مارک زاکربرگ در واکنش به حرف‌های جدید ایلان ماسک درباره برگزاری مبارزه در ایتالیا گفت هنوز حتی مطمئن نیست که این مبارزه برگزار شود.

مارک زاکربرگ در واکنش به حرف‌های جدید ایلان ماسک درباره برگزاری مبارزه در ایتالیا گفت هنوز حتی مطمئن نیست که این مبارزه برگزار شود.

 

*** هیاهو برای هیچ

 

به گزارش پژواک، ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس در پستی در این پلتفرم اعلام کرد که مبارزه او با مدیرعامل متا روی پلتفرم‌های ایکس و متا پخش زنده خواهد شد. برگزارکننده این مسابقه نه UFC، بلکه بنیادهای خود ماسک و زاکربرگ خواهند بود. همچنین، هرچه که مخاطبان در قاب تصویر این مبارزه خواهند دید، از روم باستان خواهد بود و نباید منتظر یک مسابقه مدرن باشیم. ماسک همچنین مدعی شد که با نخست وزیر ایتالیا و وزیر فرهنگ این کشور صحبت کرده و آن‌ها با برگزاری این مسابقه در یک مکان حماسی موافقت کرده‌اند. او می‌گوید تمامی عناصر این مسابقه ادای احترامی به گذشته و حال حاضر ایتالیا خواهد بود. عواید حاصله نیز به کهنه‌سربازان و البته بیمارستان‌های کودکان ایتالیا خواهد رسید.

 

 

همچنین بخوانید:

اخبار و تحلیل‌های کارشناسی پیرامون انتخابات ایران و جهان

 

 

*** مارک زاکربرگ می‌گوید روی حرف‌های ایلان ماسک توافق نشده است

 

به گزارش پژواک، در واکنش به این پست، مارک زاکربرگ در یادداشتی در شبکه اجتماعی تردز نوشت: «من عاشق این ورزشم و از همان روزی که ایلان من را به چالش کشید، آماده مبارزه بودم. اگر او یک روز بالاخره یک تاریخ واقعی را بپذیرد، خبرش را از من خواهید شنید. تا آن زمان، لطفاً فرض کنید که روی حرف‌های او توافقی صورت نگرفته است.»

زاکربرگ در ادامه این پست توضیحات بیشتری را هم اضافه کرد: «چشمم از ایلان آب نمی‌خورد، اما وقتی که آماده باشم، جزئیات مبارزه بعدی‌ام را به اشتراک می‌گذارم. دوست دارم وقتی رقابت می‌کنم این کار را به‌نحوی انجام دهم که ورزشکاران زبده و ممتاز این رشته مورد توجه قرار بگیرند. برای انجام این کار با سازمان‌های حرفه‌ای مثل UFC یا ONE همکاری می‌کنید تا موفق شوید.»

دفتر وزیر فرهنگ ایتالیا در واکنش به ادعای ماسک اعلام کرده است که آن‌ها با این میلیاردر درباره بحث‌های لجستیک این مسابقه حرف زده‌اند، اما به‌نظر نمی‌رسد که این مبارزه برخلاف ادعاهای قبلی در میدان تاریخی کولوسئوم برگزار شود. درواقع این مبارزه ظاهراً قرار نیست در پایتخت ایتالیا برگزار شود. فعلاً اطلاعات دقیق‌تری در این باره در دسترس نیست.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه