کد خبر:281912
پ
ایکس
پژواک گزارش می‌دهد:

ایکس ظاهراً می‌خواهد شناسه‌های محبوب حساب‌های غیرفعال را با قیمت ۵۰ هزار دلار بفروشد

ایکس اکنون یک کارگروه جدید با نام «تیم Handle@» دارد که روی ایجاد بازار برای خرید شناسه‌های مربوط به حساب‌های غیرفعال کار می‌کند.

ایکس اکنون یک کارگروه جدید با نام «تیم Handle@» دارد که روی ایجاد بازار برای خرید شناسه‌های مربوط به حساب‌های غیرفعال کار می‌کند.

 

*** منبع درآمدی جدید ایکس

 

به گزارش پژواک، براساس گزارش فوربس، ایکس اکنون یک کارگروه جدید با نام «تیم Handle@» دارد که روی ایجاد بازاری برای خرید شناسه‌های مربوط به حساب‌های غیرفعال کار می‌کند. ایکس متعلق به ایلان ماسک در سال جاری برخی سیاست‌های خود را تغییر داد که به موجب آن، کاربران باید هر ۳۰ روز یک‌بار وارد حساب خود شوند و در صورت عدم انجام این کار به اندازه کافی، حساب آن‌ها به حالت تعلیق تغییر پیدا می‌کند یا برای همیشه حذف می‌شود.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع جهان را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** شناسه حساب‌های غیرفعال ایکس

 

به گزارش پژواک، البته هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که حساب‌های ایکس در صورت غیرفعال بودن تا چه مدت زمانی واقعاً از این پلتفرم حذف خواهند شد. پس از اینکه NPR اوایل سال جاری ایکس (توییتر آن زمان) را ترک کرد، ماسک گفته بود که فقط چند هفته بعد شناسه آن را اهدا خواهد کرد. البته این اتفاق هنوز رخ نداده است. شناسه کاربری music@ دیگر موردی بود که ایلان ماسک آن را در مرداد امسال تصاحب کرده است.

بااین‌وجود، در حال حاضر کاربران نمی‌توانند به خودی‌خود برای تصاحب شناسه‌های کاربری حساب‌های غیرفعال تلاش کنند. در حالی که وب‌سایت ایکس توضیح می‌دهد که همچنان نمی‌توان شناسه‌های کاربری غیرفعال را منتشر کرد، اما گزارش فوربس نشان می‌دهد که این شرکت در حال بررسی امکان ایجاد یک بازار به‌عنوان راه دیگری برای کسب درآمد از کاربران خود است.

این شرکت همچنین اخیراً از دو اشتراک پولی جدید با ویژگی‌های متفاوت رونمایی کرد. اشتراک اول با هزینه ماهانه ۳ دلار عرضه می‌شود که نسبت به اشتراک معمولی ۸ دلاری امکانات کمتری ارائه می‌کند. همچنین یک اشتراک پریمیوم جدید با هزینه ماهانه ۱۶ دلار هم معرفی شده است که قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه