کد خبر:282378
پ
لپ تاپ
پژواک گزارش می‌دهد:

اولین لپ تاپ دنیا با پردازنده هوش مصنوعی AMD Ryzen 8040

سری جدید لپ تاپ گیمینگ ایسر مجهزبه پردازنده هوش مصنوعی Ryzen 8040 و مبتنی بر معماری Zen 4 خواهد بود.

سری جدید لپ تاپ گیمینگ ایسر مجهزبه پردازنده هوش مصنوعی Ryzen 8040 و مبتنی بر معماری Zen 4 خواهد بود.

 

*** اولین لپ تاپ دنیا با پردازنده هوش مصنوعی AMD Ryzen 8040

 

به گزارش پژواک، ایسر لپ‌تاپ جدید Nitro V 16 را معرفی کرده است. این لپ‌تاپ دارای نمایشگر ۱۶ اینچی و مبتنی بر آخرین پردازنده‌ی هوش مصنوعی AMD Ryzen 8040 است که آن را به جایگزینی عالی برای Nitro V موجود تبدیل می‌کند.

 

نمای پشت لپ تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16

 

بررسی نسخه‌ی ۲۰۲۲ Nitro V نشان می‌دهد این لپ‌تاپ با وجود قابلیت‌های قوی زیادی که دارد، طراحی ساده و عمر باتری کوتاهی ارائه می‌دهد که مشکلی رایج در لپ‌تاپ‌های گیمینگ است. همین امر در مورد Nitro V 2023 نیز صدق می کند؛ اما به نسبت عملکرد قوی‌ای که ارائه می‌دهد، همچنان در بین گیمرهای حرفه‌ای از امتیاز بالایی برخوردار است.

 

لپ تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16

 

بر اساس صفحه‌ی رسمی محصول در وب‌سایت ایسر، این برند Nitro V را با پردازنده‌ ای ام دی Ryzen 7 8845HS و مبتنی بر معماری Zen 4 خواهد ساخت که از هوش مصنوعی Ryzen بهره می‌برد. به گفته‌ی ایسر، این پردازنده با سیستم مدیریت انرژی نسل سوم، دو فن خنک‌کننده و بهینه‌سازی هوشمند باتری مطابقت خواهد داشت.

ایسر پیکربندی دقیق مدل جدید Nitro V، از جمله رم و فضای ذخیره‌سازی آن را فاش نکرد؛ اما اعلام کرد که این لپ تاپ شامل حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR5-5600 و حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD با پشتیبانی از PCIe Gen 4 است.

 

نمایشگر لپ تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16

 

لپ تاپ ایسر مجهز به گرافیک انویدیا جی فورس ۴۰۶۰ با پشتیبانی از فناوری DLSS 3.5 و همچنین قابلیت صدای فراگیر DTS خواهد بود.

گزینه‌های نمایشگر این لپ‌تاپ شامل دو نمایشگر با وضوح ۱۹۲۰×۱۲۰۰ (نسبت ۱۶:۱۰) و گزینه‌ای با وضوح بالاتر ۲۵۶۰×۱۶۰۰ است که نرخ تازه‌سازی هر دو نمایشگر به ۱۶۵ هرتز می‌رسد.

وب‌کم لپ‌تاپ Nirto V به Acer Purified View و Acer Purified Voice 2.0 مجهز شده است که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند و کیفیت صدای وب‌کم با سه میکروفون و فناوری کاهش نویز هوش مصنوعی بهبود یافته است.

 

نمای بالای لپ تاپ گیمینگ ایسر Nitro V 16

 

لپ تاپ گیمینگ ایسر به درگاه استاندارد USB4، دو درگاه USB3 (با پشتیبانی از شارژ)، یک درگاه HDMI و یک کارت‌خوان microSD مجهز است. این دستگاه همچنین از وای فای ۶E پشتیبانی می‌کند.

نسخه‌ی اینتلی Nitro V بین ۶۹۹ تا ۹۹۹ دلار قیمت دارد؛ درحالی که قیمت لپ تاپ جدید ایسر (نسخه‌ی Ryzen 8040) بیش از ۹۹۹٫۹۹۹ دلار است و در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد. لپ‌تاپ ایسر به همراه یک ماه Xbox Game Pass ارائه می‌شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه