کد خبر:280161
پ
شیائومی 
پژواک گزارش می‌دهد:

اطلاعاتی جذاب از میزان حافظه داخلی و دوربین شیائومی ۱۴ لو رفت

شاید طراحی شیائومی ۱۴ – Xiaomi 14 تازگی نداشته باشد؛ اما مشخصات فنی ارتقایافته‌ای خواهد داشت.

شاید طراحی شیائومی ۱۴ – Xiaomi 14 تازگی نداشته باشد؛ اما مشخصات فنی ارتقایافته‌ای خواهد داشت.

 

*** اطلاعاتی جذاب از میزان حافظه داخلی و دوربین شیائومی ۱۴

 

به گزارش پژواک، تصویر شماتیکی از شیائومی ۱۴ منتشر شده که طراحی آشنای آن را با برآمدگی دوربین مربع‌شکل نشان می‌دهد. البته برخلاف شیائومی ۱۳، این‌بار ۴ دوربین وجود دارد. بر اساس ادعای یک افشاگر چینی (دیجیتال چت استیشن)، دوربین اصلی شیائومی ۱۴ مجهز به یک سنسور بزرگ‌تر خواهد بود: سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۲۸ اینچی!

دوربین اصلی را یک دوربین تله‌فوتو همراهی می‌کند که احتمال دارد قدرت زوم آن، بیش از ۳٫۲X (یعنی میزان بزرگ‌نمایی دوربین شیائومی ۱۳) باشد. سومین دوربین، باید لنز فوق عریض داشته باشد؛ اما درباره دوربین چهارم هنوز جزئیاتی منتشر نشده است.

 

دوربین شیائومی 14

 

از سخت افزارهای داخلی گوشی، باید به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و حافظه داخلی ۱ ترابایتی اشاره کنیم؛ آن هم در حالی که حداکثر ظرفیت حافظه داخلی در نسل پیشین، ۵۱۲ گیگابایت بود. افزایش ظرفیت را در باتری هم شاهد خواهیم بود؛ از ۴۵۰۰ به ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعت!

 

شیائومی 13

 

به گزارش پژواک، همچنین انتظار می‌رود این گوشی از شارژ کابلی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی کند.

اما اعضای این خانواده در چه زمانی معرفی خواهند شد؟ به‌طور سنتی، شیائومی پرچمداران خود را در پایان هر سال میلادی معرفی می‌کند. امسال هم باید همین‌طور زمان‌بندی کرده باشد تا بتواند تراشه جدید سری ۸ اسنپدراگون را نوبر کند.

ناگفته نماند که قطعا شیائومی ۱۴ یک مدل Pro هم خواهد داشت؛ اما درباره مدل Ultra هنوز ابهام وجود دارد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه