کد خبر:280123
پ
ردمی ۱۲
پژواک گزارش می‌دهد:

گوشی ردمی ۱۲ چه قابلیتی دارد؟

گوشی ردمی ۱۲ با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‏‌شود.

گوشی ردمی ۱۲ با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‏‌شود.

 

*** ردمی ۱۲

 

به گزارش پژواک، شرکت شیائومی گوشی هوشمند جدید خود به نام ردمی ۱۲ را وارد بازار هند کرده است. این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن +Full HD، میزان روشنایی ۵۵۰ نیت و حداکثر روشنایی ۹۰ نیت است. گوشی هوشمند ردمی ۱۲ به تراشه مدیاتک Helio G88 SoC مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی ردمی ۱۲ با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در تایلند عرضه شده است، اما نسخه مشابه این گوشی ممکن است وارد بازار هند نیز شود. یک دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی ردمی ۱۲ تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است.

 

 

همچنین بخوانید:

اخبار و تحلیل‌های کارشناسی پیرامون انتخابات ایران و جهان

 

 

*** گوشی ردمی ۱۲ با رابط کاربری MIUI 14

 

به گزارش پژواک، گوشی ردمی ۱۲ با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود. این محصول دارای حسگر اثرانگشت در لبه کناری و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است و گواهی IP53 را نیز دریافت کرده است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه