کد خبر:282371
پ
مایکروسافت
پژواک گزارش می‌دهد:

مایکروسافت مدل GPT-4 Turbo را به هوش مصنوعی کوپایلوت می‌آورد

مایکروسافت دو ماه مانده به یک‌سالگی کوپایلوت (بینگ چت سابق) قصد دارد ویژگی‌های جدیدی به هوش مصنوعی خود اضافه کند.

مایکروسافت دو ماه مانده به یک‌سالگی کوپایلوت (بینگ چت سابق) قصد دارد ویژگی‌های جدیدی به هوش مصنوعی خود اضافه کند.

 

*** مایکروسافت مدل GPT-4 Turbo را به هوش مصنوعی کوپایلوت می‌آورد

 

به گزارش پژواک، براساس بلاگ رسمی مایکروسافت بینگ، مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی به هوش مصنوعی Copilot اضافه می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها اکنون در دسترس هستند، برخی دیگر نیز هنوز به‌صورت آزمایشی و برای افراد معدودی عرضه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سال ۲۰۲۴ این هوش مصنوعی، مجهزشدن به آخرین مدل زبانی بزرگ GPT-4 Turbo خواهد بود.

 

*** تغییرات جدید هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت

 

همچنین یک ویژگی جدید به نام جستجوی عمیق یا Deep Search به Copilot مایکروسافت اضافه خواهد شد. این ویژگی با کمک GPT-4 نتایج جستجوی بهینه برای موضوعات پیچیده را ارائه می‌دهد. مایکروسافت می‌گوید مدل جدید DALL-E 3 نیز اکنون در Copilot در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

 

 

مایکروسافت اعلام کرده که به‌زودی Copilot می‌تواند با استفاده از آخرین مدل GPT-4 Turbo، پاسخ‌های کامل‌تری تولید کند؛ همچنین خواهد توانست کارهای پیچیده‌تر و طولانی‌تری مانند نوشتن کد را انجام دهد. این مدل اکنون درحال آزمایش با کاربران منتخب است و از هفته‌های آینده به‌شکل کامل و عمومی با Copilot ادغام خواهد شد.

درحالی‌که این هوش مصنوعی تنها ده ماه است که آغاز به کار کرده، مایکروسافت توانسته است با استفاده از آن، نحوه تعامل افراد با وب به‌ویژه هنگام جستجو در اینترنت، خرید، بهبود مهارت‌ها در ویدیوگیم، آماده‌شدن برای مصاحبه‌های شغلی و موارد دیگر را متحول کند.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که این ویژگی‌ها چه زمانی به Copilot اضافه می‌شوند، اما احتمالاً در چند ماه اول سال ۲۰۲۴ یا شاید در سالگرد رسمی این هوش مصنوعی این ویژگی‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه