کد خبر:280519
پ
بی ام و
پژواک گزارش می‌دهد:

بی ام و سری ۵ نسخه چین با نمایشگر پانوراما ۳۱.۱ اینچی و امکانات دیگر معرفی شد + عکس

مدل ۲۰۲۴ بی ام و سری ۵ – BMW 5 Series در چین با امکانات ویژه‌ای عرضه شده است که برخی از آن‌ها را پیش‌تر در بی ام و سری ۷ دیده بودیم.

مدل ۲۰۲۴ بی ام و سری ۵ – BMW 5 Series در چین با امکانات ویژه‌ای عرضه شده است که برخی از آن‌ها را پیش‌تر در بی ام و سری ۷ دیده بودیم.

 

 

*** بی ام و سری ۵ نسخه چین با نمایشگر پانوراما

 

به گزارش پژواک، چند ماه قبل، بی ام و سری ۵ برای عرضه در آمریکای شمالی و اروپا رونمایی شده بود؛ حالا خودروساز آلمانی، نسخه دیگری از این سدان پریمیوم را با امکانات اختصاصی برای بازار چین معرفی کرده است.

 

 

همراه با مدل i5، نسخه جدید سری ۵ هم در کارخانه «دادونگ» چین مونتاژ شده است که به‌طور مشترک توسط BMW و Brilliance اداره می‌شود.

 

 

با طول ۵۰۶۰ میلی‌متر، در حالت عادی هم مدل ۲۰۲۴ بی ام وی سری ۵ طویل‌تر از مدل پیشین است؛ اما در چین، درازترین نسخه این سدان عرضه می‌شود. البته کمپانی سازنده، ابعاد دقیق این نسخه را اعلام نکرده؛ ولی طول آن باید حدود ۵۱۸۱ میلی‌متر باشد.

 

 

طول بیشتر، به‌معنای افزایش فاصله بین محورهای جلو و عقب است که نتیجه آن، وجود فضای بیشتر برای سرنشینان عقب خواهد بود. این البته تنها مزیت نسخه چینی در قیاس با بی ام و سری ۵ استاندارد نیست. این سدان در چین، به یک نمایشگر ۳۱٫۱ اینچی پانورامیک با رزولوشن ۸K و اتصال ۵G تجهیز شده؛ چیزی که از بی ام و سری ۷ به‌عاریه گرفته است.

 

 

امکانات پیشرفته دیگری هم در هر دو مدل احتراقی و تمام برقی وجود دارد که می‌توانیم به سیستم تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای و سیستم صوتی پریمیوم Bower & Wilkins اشاره کنیم.

 

 

حتی نمای بیرونی بی ام و سری ۵ نسخه چین هم کمی دستخوش تغییر شده است. شاید هدلایت‌های LED و نورپردازی دور جلوپنجره، تازگی نداشته باشند؛ ولی این سدان در چین، یک چراغ به‌شکل عدد ۵ روی کینک هافمیستر ستون عقب دارد که در مدل i5 هنگام شارژ خودرو، به‌رنگ آبی درمی‌آید. در مدل مجهز به موتور احتراقی اما این عدد ۵، نور سفید می‌دهد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه