کد خبر:282381
پ
گوگل پیکسل
پژواک گزارش می‌دهد:

گوگل با آپدیت بزرگ گوشی‌های پیکسل، سال ۲۰۲۳ را بدرقه کرد

گوگل با انتشار یک به‌روزرسانی جدید، قابلیت‌های هیجان‌انگیزی به گوشی‌های سری پیکسل اضافه کرد.

گوگل با انتشار یک به‌روزرسانی جدید، قابلیت‌های هیجان‌انگیزی به گوشی‌های سری پیکسل اضافه کرد.

 

*** گوگل با آپدیت بزرگ گوشی‌های پیکسل، سال ۲۰۲۳ را بدرقه کرد

 

به گزارش پژواک، گوگل امروز با انتشار به‌روزرسانی بزرگی، علاوه‌بر کاهش باگ‌های انواع گوشی گوگل، ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند را به بخش‌هایی مانند دوربین پیکسل ۸ پرو اضافه کرده است.

طبق بیانیه‌ رسمی گوگل، گوشی پیکسل ۸ پرو اکنون با بهره بردن از نسخه‌ی Nano هوش مصنوعی جمنای (Gemini) به ویژگی‌های جدیدی از جمله Video Boost در بخش دوربین خود مجهز شده است. این قابلیت ویدئو‌های گرفته شده توسط کاربران را در سرورهای ابری آپلود می‌کند و بعد از اعمال تغییراتی از جمله تثبیت نور و رنگ، نمونه‌ای بهبود یافته از ویدئو را تحویل می‌دهد.

 

منظره‌ی کوهستان سرسبز و رودخانه

 

Video Boost همراه با خود ویژگی Night Sight که قبل‌تر فقط در عکاسی کاربرد داشت را به بخش فیلمبرداری گوشی مورد بحث اضافه کرده است، به‌طوری‌که با استفاده از آن می‌توان در بخش فیلمبرداری عادی یا تایم‌لپس ویدئو‌هایی با پایین‌ترین میزان نویز ضبط کرد. به‌روزسانی یادشده در بخش عکاسی پرتره و واضح‌تر‌کردن چهره‌ی حیوانات هم بهبود‌هایی به ارمغان می‌آورد.

پیکسل فولد نیز با دریافت این به‌روزرسانی به ویژگی پیش‌نمایش دو صفحه‌ای مجهز شده است. این ویژگی، همان پیش‌نمایشی را که عکاس در صفحه‌ی درونی مشاهده می‌کند در صفحه‌ی بیرونی هم به نمایش می‌گذارد تا افرادی که سوژه عکاسی هستند بتوانند موقعیتی که در آن بهتر به نظر می‌رسند را پیدا کنند.

گوگل اعلام کرده است که گوشی‌های سری پیکسل ۶ به بعد اکنون می‌توانند نقش وب‌کم را برای کاربران بازی کنند. گزینه‌ی جدید دیگری نیز به گوشی‌های پیکسل اضافه شده که می‌تواند لکه‌ها و چین‌خوردگی‌های موجود در اسناد و رسید‌ها را از بین ببرد.

ویژگی حالت تعمیر که پیش‌تر در انواع گوشی سامسونگ نیز وجود داشت اکنون به گوشی‌‌های پیکسل آمده است و از اطلاعات آن‌ها هنگام تعمیر گوشی محافظت می‌کند.

پیکسل واچ و پیکسل واچ ۲ اکنون علاوه‌بر امکان جواب دادن تماس صوتی، قابلیت این را دارند که به صورت خودکار قفل گوشی را باز کنند. تبلت پیکسل و پیکسل بادز پرو نیز اکنون از ویژگی‌های صوتی جدیدی پشتیبانی می‌کند.

گوگل ضمن اعلام اینکه با انتشار این به‌رزورسانی تعداد زیادی از باگ‌ها را رفع کرده است، بیان کرد که قیمت گوشی های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو همچنان همان مقداری است که در بلک فرایدی به فروش می‌رسیدند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه