کد خبر:281370
پ
گلکسی S24
پژواک گزارش می‌دهد:

گوشی‌های سری گلکسی S24 در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شوند؟

سامسونگ هر سال پرچمداران سری اس را با رنگ‌های متفاوت و جذابی عرضه می‌کند.

سامسونگ هر سال پرچمداران سری اس را با رنگ‌های متفاوت و جذابی عرضه می‌کند.

 

*** رنگ‌های سری گلکسی S24

 

به گزارش پژواک، تا عرضه‌ی نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی S24 هنوز چند ماه فاصله داریم اما همانند گذشته هرچه به زمان عرضه‌ی این گوشی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم به حجم شایعات نیز افزوده می‌شود.

براساس نوشته‌ی فون‌آرنا، سامسونگ برای سری گلکسی S24 تصمیم دارد تغییرات عمده‌ای را در طراحی ایجاد کند و به‌جای استفاده از آلومینیوم در بدنه، همانند آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از فریم تیتانیومی استفاده کند. باید دید آیا سامسونگ با وجود استفاده از تیتانیوم می‌تواند قیمت گوشی خود را ثابت نگه دارد یا شاهد افزایش قیمت گوشی سامسونگ در نسل جدید خواهیم بود.

سال گذشته برخلاف سال‌های قبل، سامسونگ برای هر سه مدل سری گلکسی S23 از یک پالت رنگ استفاده کرد و بر اساس این موضوع‌ می‌توان انتظار داشت که نسل جدید نیز از این روند پیروی کند. در حال حاضر هیچ تصویر رسمی‌ای از رنگ‌های گلکسی S24 منتشر نشده است ولی بر اساس شایعات منتشرشده می‌توان انتظار داشت این گوشی در چهار رنگ Phantom White (سفید)، Phantom Purple (ارغوانی)، Phantom Black (مشکی) و Gold (طلایی) عرضه شود.

علاوه بر چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و طلایی به رسم هرسال، می‌توان انتظار داشت سامسونگ سری S24 را در وبسایت خود با چند رنگ اختصاصی عرضه کند. رنگ‌های احتمالی اختصاصی سری S24 سبز و قرمز خواهد بود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه