کد خبر:277668
پ
کادیلاک XT4 2024
پژواک گزارش می‌دهد:

کراس‌اوور لاکچری کادیلاک XT4 2024 رونمایی شد + عکس

کادیلاک XT4 2024 جدیدترین کراس‌اوور جنرال موتورز است که به تازگی توسعه یافته و رونمایی شده است.

کادیلاک XT4 2024 جدیدترین کراس‌اوور جنرال موتورز است که به تازگی توسعه یافته و رونمایی شده است.

 

 

*** کادیلاک XT4 2024 

 

به گزارش پژواک، آنطور که گفته شده، خریداران می‌توانند این مدل را از تابستان سال جاری خریداری کنند.

در کابین نسخه جدید کادیلاک XT4 2024، نمایشگر ۳۳ اینچی با وضوح ۹K قرار گرفته که به سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز شده است. کادیلاک سعی کرد در ساخت این نمایشگر از صفحه نمایش موجود در کادیلاک لیریک که برای دید بهتر راننده از خمیدگی برخوردار بود، الهام بگیرد.

علاوه بر آن، چیدمان داخلی بهتر شده و بسیاری از کنترل‌های لمسی نیز اضافه شده‌اند. خریداران می‌توانند با توجه به تریمی که انتخاب می‌کنند، از طیف متفاوت رنگ‌ها و فناوری‌هایی مانند نمای چوبی، فیبر کربن و آلومینیوم، صندلی‌های خود گرم‌شونده مجهز به ماساژور و تهویه، نهایت لذت را ببرند.

در فضای داخلی خودرو، در قسمت صفحه‌نمایش، امکاناتی نظیر ویژگی‌های مبتنی بر گوگل و دستورات لمسی قرار گرفته است.

 

 

سیستم استریوی AKG Studio با ۱۳ بلندگو عرضه شده که فقط مختص نسخه ۲۰۲۴ است. در کادیلاک XT4، سیستم کمک راننده، هشدار عقب، سیستم رانندگی بین خطوط، کنترل خودکار نور بالا و هشدار خروج از خط نیز قرار دارد.

 

 

از دیگر امکانات تریم پیشرفته این خودرو می‌توان به اتصال ۵G، بالابر الکتریکی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری پیشرفته، هشدار عابر پیاده و هشدار محدودیت سرعت اشاره کرد.

در نمای ظاهری، چراغ‌های LED نازک‌تر شده‌اند و به صورت عمودی در گوشه‌ها قرار دارند. چرخ‌ها جدید هستند و پیشرانه نیز همان موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژی است که در نسخه قبلی حضور داشت. این موتور قادر است قدرتی برابر با ۲۳۵ اسب بخار تولید کرده و آن از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل کند.

 

 

تریم‌های متفاوت کادیلاک XT4 2024 شامل مدل پایه لاکچری، تریم معمولی پرمیوم لاکچری و اسپرت هستند. قیمت نسخه XT4 لاکچری ۲۰۲۳ از ۳۷۴۹۰ دلار شروع می‌شد، در نتیجه باید برای این مدل انتظار قیمت بالاتری را داشته باشیم که به زودی توسط شرکت سازنده اعلام خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه