کد خبر:270766
پ
۴۱۰۰۷۷۲
پژواک گزارش می دهد:

تولید پهپاد جان سخت قابل استفاده در برف و بوران

شرکت چینی دی جی آی از تولید پهپادی جان سخت به نام ماتریس ۳۰ خبر داده که در بدترین شرایط آب و هوایی و حتی در صورت وزش باند تند و برف بدون مشکل پرواز می‌کند.

شرکت چینی دی جی آی از تولید پهپادی جان سخت به نام ماتریس ۳۰ خبر داده که در بدترین شرایط آب و هوایی و حتی در صورت وزش باند تند و برف بدون مشکل پرواز می‌کند.

 

*** تولید پهپاد جان سخت قابل استفاده در برف و بوران 

 

به گزارش پژواک، کنترل این پهپاد حتی در شرایطی که دید کافی وجود ندارد و در تاریکی ممکن است و برای حرکت خودکار و مسیریابی در شرایط جوی نامساعد امکاناتی به آن افزوده شده است.

پهپاد یادشده دارای اجزایی است که به راحتی و به سرعت مونتاژ و سپس جدا می‌شوند و ابعاد آن ۳۶۵ در ۲۱۵ در ۱۹۵ میلیمتر است.

وزن این پهپاد ۳.۷۷ کیلوگرم بوده و مجهز به دو باتری ۵۸۸۰ میلی آمپری است.

حداکثر سرعت این پهپاد در آسمان به ۲۳ متر در ثانیه می‌رسد و می‌تواند تا ارتفاع ۷۰۰۰ متری اوج بگیرد. حداکثر شارژ باتری این پهپاد ۴۱ دقیقه است.

پهپاد یادشده می‌تواند حداقل دمای منفی ۲۰ درجه سانتیگراد تا حداکثر دمای مثبت ۵۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.

پشتیبانی از فناوری‌های بی سیم ال تی ای و وای فای ۶ برای تداوم ارتباط با اپراتور، فناوری نشست اضطراری خودکار و حسگرهای جلوگیری از برخورد با مانع که شناسایی موانع با فاصله حداکثر ۳۸ متری را از بالا و حداکثر ۳۳ متری را از چپ و راست ممکن می‌کند از جمله دیگر مزایای این پهپاد است.

یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیک ۱۶ ایکس و زوم دیجیتال ۲۰۰ ایکس، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای تهیه عکس‌های ۸K و ویدئوهای ۴K و یک دوربین فیلم برداری فوق دقیق با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و دید میدانی ۱۶۱ درجه برای این پهپاد ۱۴ هزار دلاری در نظر گرفته شده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه