کد خبر:269252
پ
علی-جدی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

پیشنهاد مهم خودروسازان و قطعه‌سازان به مجلس

عضو کمیسیون صنایع مجلس از پیشنهاد خودروسازان و قطعه‌سازان درباره تدوین «سند ۲۰ ساله تحول در صنعت خودرو» به مجلس خبر داد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس از پیشنهاد خودروسازان و قطعه‌سازان درباره تدوین «سند ۲۰ ساله تحول در صنعت خودرو» به مجلس خبر داد.

 

*** تدوین «سند ۲۰ ساله تحول در صنعت خودرو»

 

به گزارش پژواک، علی جدی با اشاره به جلسه این کمیسیون، اظهار داشت:‌

در هفته گذشته وزیر صنعت با حضور در کمیسیون به ارائه برنامه ۴ ساله تحول در صنعت خودرو پرداخت و امروز هم در ادامه نشست هفته قبل، با حضور نمایندگان خودروسازان و قطعه‌سازان، به بررسی برنامه ارائه شده از سوی وزیر صنعت و مدل‌های مختلف برای خروج دولت از صنعت خودروسازی و راه‌های تحول در این حوزه پرداخته شد.

 

وی در ادامه، افزود:

در جلسه امروز پیشنهاد طراحی یک سند ۲۰ ساله برای تحول در صنعت خودرو از سوی برخی از اعضای کمیسیون و نمایندگان خودروسازان مطرح شد که در این خصوص، قرار شد بررسی بیشتری صورت بگیرد.

 

به گزارش پژواک، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان، تصریح کرد:

در نهایت قرار شد، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان خودروسازان و قطعه‌سازان تشکیل شود تا در این خصوص به اعضای کمیسیون مشورت بدهند تا در مسیر پیش‌ رو، مدل بهتری برای بررسی برنامه ارائه شده از سوی وزیر صنعت و نیز تحول در صنعت خودروسازی ارائه شود و اگر نیاز به قانون‌گذاری نیز هست، این اقدام صورت گیرد.

فارس

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه