کد خبر:281583
پ
واتس آپ
پژواک گزارش می‌دهد:

ویژگی جدید واتساپ که همه منتظر آن بودند/ واتساپ به‌زودی امکان استفاده از دو اکانت متفاوت روی یک گوشی را فراهم می‌کند

واتس‌آپ محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان فوری در جهان به‌شمار رفته و اکنون سریع‌تر از همیشه در حال ارائه ویژگی‌های جدید به کاربران خود است.

واتس‌آپ محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان فوری در جهان به‌شمار رفته و اکنون سریع‌تر از همیشه در حال ارائه ویژگی‌های جدید به کاربران خود است.

 

*** ویژگی جدید واتساپ که همه منتظر آن بودند

 

به گزارش پژواک، سال گذشته کمپانی از قابلیت انتقال اطلاعات میان نسخه‌های اندرویدی و iOS واتس‌آپ رونمایی کرد. همچنین از قابلیت به‌کارگیری یک حساب‌کاربری در چندین دستگاه مختلف نیز رونمایی شد.

اکنون واتس‌آپ در تدارک ارائه یک ویژگی درخواستی دیگر یعنی امکان استفاده از چندین حساب‌کاربری روی یک دستگاه است. مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل متا اعلام کرد که واتس‌آپ به‌زودی به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از ۲ اکانت در یک گوشی استفاده کنند. این ویژگی در نسخه اندرویدی واتس‌آپ قابل دسترس خواهد بود.

قابلیت مورد اشاره از ماه آگوست ۲۰۲۳ در ورژن بتا اپلیکیشن واتس‌آپ قابل دسترس است؛ اما به‌زودی در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت. این ویژگی یک قابلیت فوق‌العاده برای افرادی است که جهت مصارف شخصی و کاری خود از شماره تلفن‌های متفاوتی استفاده کرده و بایستی بر روی هر ۲ شماره تلفن از واتس‌آپ استفاده کنند.

با وجود این ویژگی جدید، کاربران احتمالا از به‌کارگیری قابلیت Dual Messenger سامسونگ بی‌نیاز خواهند شد. این ویژگی، برنامه‌های پیام‌رسان فوری و شبکه‌های اجتماعی را شبیه‌سازی نموده و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ۲ نمونه مجزا از یک برنامه، ۲ حساب‌کاربری مجزا را ایجاد نمایند. با این‌حال کاربران با استفاده از ویژگی Dual Messenger می‌توانند از حداکثر ۴ اکانت واتس‌آپ روی یک گوشی بهره‌برداری نمایند.

 

 

در رابطه با زمان ارائه این ویژگی برای کاربران آیفون هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است. متا اخیرا روند عرضه امکانات جدید، ابتدا برای ورژن اندروید و سپس نسخه iOS اپلیکیشن‌های خود را آغاز نموده است. به‌عنوان مثال واتس‌آپ دارای یک اپلیکیشن اختصاصی برای ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل‌ Wear OS است؛ اما چنین برنامه‌ای برای دستگاه‌های اپل واچ قابل دسترس نیست.

همچنین کمپانی به‌دنبال افزودن هوش مصنوعی متا و استیکرهای مبتنی بر هوش مصنوعی مولد به پیام‌رسان واتس‌آپ است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه