کد خبر:282479
پ
آیفون ۱۶
پژواک گزارش می‌دهد:

نخستین رندرهای باکیفیت از نمونه‌های اولیه آیفون ۱۶ اپل منتشر شد

اطلاعات انحصاری منتشر شده توسط وبسایت MacRumors نشان می‌دهند که شرکت اپل پیش‌تر چندین نمونه اولیه از آیفون ۱۶ را توسعه داده است.

اطلاعات انحصاری منتشر شده توسط وبسایت MacRumors نشان می‌دهند که شرکت اپل پیش‌تر چندین نمونه اولیه از آیفون ۱۶ را توسعه داده است.

 

*** نخستین رندرهای باکیفیت از نمونه‌های اولیه آیفون ۱۶ اپل

 

به گزارش پژواک، وبسایت MacRumors رندرهایی از نمونه‌های اولیه تولید شده همراه با مدل‌های رنگی دقیقی که کمپانی برای تست مورد استفاده قرار می‌دهد را منتشر کرده است.

اولین آیفون از سمت چپ دارای برآمدگی دوربین به سبک آیفون X است. آیفون صورتی رنگ دارای یک دکمه اکشن و کلیدهای مکانیکی مجزا برای تنظیم میزان بلندی صدا است.

همچنین آیفون مشکی رنگ مجهز به یک دکمه اکشن با اندازه بزرگ‌تر و دکمه جدید Capture است.

آیفون ۱۶ برخلاف مدل نسل قبلی خود دارای دوربین‌های پشتی با چیدمان عمودی بوده و این موضوع، تشخیص آن‌را آسان‌تر می‌کند. با این‌حال اپل برای تغییر موقعیت فلاش دوربین هیچ برنامه‌ای ندارد.

نخستین نمونه‌های اولیه آیفون ۱۶ که پیش از عرضه آیفون ۱۵ پرو تولید شدند؛ مجهز به دکمه یکپارچه تنظیم میزان صدا بودند. در آن زمان قرار بود که بازخوردهای لمسی از طریق یک دکمه منفرد به کاربران منتقل شود؛ اما این ایده در اوایل سال ۲۰۲۳ به‌دلیل وجود مشکلات فنی حل نشده کنار گذاشته شد.

 

 

پس از لغو نمونه اولیه Bongo، اپل بار دیگر به استفاده از دکمه‌های مکانیکی برای آیفون ۱۶ روی آورد. دکمه اکشن از سری آیفون ۱۵ پرو به ارث رسیده و احتمالا در تمامی مدل‌های خانواده آیفون ۱۶ موجود خواهد بود.

همچنین اپل سرگرم تست دکمه جدیدی در سمت راست بدنه آیفون است. کمپانی برای این دکمه از اسم رمز Project Nova استفاده کرده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دکمه مجهز به یک سنسور تشخیص نیرو خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه