کد خبر:282400
پ
شیائومی ۱۳T پرو با تراشه Dimensity 9200 پلاس
پزواک گزارش می‌دهد:

نخستین جزئیات درباره گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ در فضای آنلاین منتشر شد

در حالی‌که از زمان عرضه گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ به بازار هنوز مدت زیادی نگذشته است؛ اما اکنون روند افشای اطلاعات و طرح شایعات درباره گوشی‌های پرچمدار نسل آینده کمپانی موسوم به شیائومی ۱۵ آغاز شده است.

در حالی‌که از زمان عرضه گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ به بازار هنوز مدت زیادی نگذشته است؛ اما اکنون روند افشای اطلاعات و طرح شایعات درباره گوشی‌های پرچمدار نسل آینده کمپانی موسوم به شیائومی ۱۵ آغاز شده است.

 

*** نخستین جزئیات درباره گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ 

 

به گزارش پژواک، در این راستا یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station با انتشار پست جدیدی در شبکه اجتماعی Weibo برخی جزئیات مربوط به سری شیائومی ۱۵ را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، مدل استاندارد شیائومی ۱۵ همانند مدل‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۳ کماکان از یک نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی بهره خواهد برد. همچنین این گوشی برخلاف مدل پرو از پنل نمایشگر با طراحی خمیده استفاده نخواهد کرد.

شیائومی برای تعداد زیادی از دستگاه‌های پرچمدار خود نظیر شیائومی ۱۳ اولترا، ردمی K60 اولترا و سری ردمی K70 به پنل‌های CSOT OLED تکیه کرده است. انتظار می‌رود که این روند برای سری شیائومی ۱۵ نیز ادامه پیدا کند. بدین‌ترتیب برند CSOT احتمالا پنل‌های اولد مورد نیاز گوشی‌های سری جدید را تامین خواهد کرد.

همچنین اطلاعات فاش شده به وجود نمایشگری با حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت و فناوری LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره دارند. این فناوری به‌صورت بالقوه می‌تواند مدت شارژدهی باتری را ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش دهد.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** جزئیات جالب از شیائومی ۱۵ پرو

 

به گزارش پژواک، از سوی دیگر Digital Chat Station به جزئیات جالبی درباره شیائومی ۱۵ پرو اشاره نموده است. به گفته وی این گوشی از نمایشگر ۲K با حواشی باریک‌تر از شیائومی ۱۴ پرو بهره خواهد برد. به بیان دقیق‌تر ضخامت حواشی اطراف نمایشگر از ۰٫۹ میلی‌متر به رقم چشمگیر ۰٫۶ میلی‌متر کاهش خواهد یافت. بعلاوه بر اساس شایعات، توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام تامین خواهد شد.

بایستی به این نکته مهم توجه داشت که اطلاعات فوق صرفا بر پایه گمانه‌زنی‌های اولیه منتشر شده‌اند؛ لذا نسبت به صحت و سقم آنها بایستی با دیده تردید نگاه کرد. سری شیائومی ۱۴ به تازگی در کشور چین عرضه شده و در خصوص عرضه جهانی آن هنوز هیچ‌گونه توضیح رسمی ارائه نشده است. همچنین در خصوص مدل جانشین گوشی پرچمدار سال گذشته یعنی شیائومی ۱۴ اولترا نیز شایعاتی منتشر شده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه