کد خبر:281577
پ
سیستم عامل HyperOS
پژواک گزارش می‌دهد:

نخستین تصاویر سیستم عامل HyperOS شیائومی منتشر شد

تصاویر سیستم عامل HyperOS شیائومی به‌صورت غیر رسمی منتشر شد.

تصاویر سیستم عامل HyperOS شیائومی به‌صورت غیر رسمی منتشر شد.

 

*** نخستین تصاویر سیستم عامل HyperOS 

 

به گزارش پژواک، شیائومی در اطلاعیه‌ای که شب گذشته منتشر کرد، از سیستم عامل جدید HyperOS به‌عنوان جانشین رابط کاربری MIUI روی گوشی‌های شیائومی رونمایی کرد. البته در عکسی که شب گذشته منتشر کردند، فقط صفحه راه‌انداز این سیستم عامل دیده شد.

گرچه تا چندی دیگر این پوسته اندرویدی با گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ رسما معرفی می‌شود، اما اگر کنجکاو هستید که با ویژگی‌ها و امکانات آن آشنا شوید، در اینجا اسکرین شات‌هایی را برایتان آورده‌ایم.

 

*** اسکرین شات‌هایی از سیستم عامل HyperOS شیائومی

 

شیائومی هایپر او استصاویر سیستم عامل HyperOS شیائومی

 

یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات این سیستم عامل در مقایسه با MIUI، بازطراحی کنترل سنتر آن است. در این رابط کاربری جدید، کنترل سنتر در مرکز قرار گرفته که نشان می‌دهد اهمیت زیادی پیدا کرده است. این در راستای اهداف شیائومی برای ساخت رابط کاربری جدید هایپر او اس با شعار «سیستم عامل اکولوژیکی خانه، ماشین، انسان» است.

این شعار نشان می‌دهد که هایپر او ای صرفا یک ارتقا تدریجی برای به می یو آی نیست؛ بلکه آماده‌سازی شیائومی برای یک حمله غریب الوقوع به دنیای اتومبیل‌های خودران است. Xiaomi Wonderful Center یکی از بخش‌های کلیدی هایپر او اس است که به کاربر امکان مدیریت دستگاه‌های مختلف خود را می‌دهد.

 

شیائومی هایپر او اسشیائومی هایپر او اس

 

یکی دیگر از تغییرات جالب توجه این سیستم عامل، تنظیم مجدد شرتکات سوییچ‌ها است. رابط کاربری حالا میزبان تعداد به‌مراتب بیشتری از شرتکات‌ها است و چیدمان آن‌ها با یکدیگر هماهنگ‌تر شده است. چیزی که می‌تواند هم پیمایش و هم چندوظیفگی را بهبود ببخشد. در مقایسه با رابط کاربری MIUI 14، بدیهی است که غول چینی تغییرات قابل توجهی را در بخش‌های مختلف مثل سفارشی‌سازی صفحه قفل، دسکتاپ، کنترل سنتر، آب و هوا، تقویم و غیره ایجاد کرده است.

صفحه قفل رابط کاربری جدید گوشی‌های شیائومی بسیار انعطاف‌پذیر است و به‌کاربران اجازه می‌دهد این صفحه را به شکلی که می‌خواهند دربیاورند.

گرچه این اسکرین شات‌ها نمای جذابی از آینده گوشی‌های شیائومی را به‌نمایش می‌گذارند، اما تا بدین لحظه شیائومی آن‌ها را تایید نکرده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه