کد خبر:282628
پ
سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

مشخصات فنی و قیمت‌گذاری گوشی سامسونگ گلکسی Xcover 7 فاش شد

انتشار شایعات درباره گوشی مقاوم آینده سامسونگ با نام گلکسی Xcover 7 از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

انتشار شایعات درباره گوشی مقاوم آینده سامسونگ با نام گلکسی Xcover 7 از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

 

*** مشخصات فنی و قیمت‌گذاری گوشی سامسونگ گلکسی Xcover 7 

 

به گزارش پژواک، پیش‌تر جزئیات اجمالی از طراحی این گوشی هوشمند در فضای آنلاین منتشر شد و اکنون اطلاعات مربوط به اندازه نمایشگر، پیکره‌بندی حافظه و قیمت‌گذاری این دستگاه فاش شده است.

به گفته یک افشاگر معتبر با نام رولاند کوانت، گلکسی Xcover 7 احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶٫۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. این گوشی با قیمت‌گذاری تقریبی کمتر از ۴۰۰ یورو به‌همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

در صورت صحت اطلاعات فاش شده، گلکسی Xcover 7 از نمایشگری با اندازه مشابه نمونه موجود در گوشی نسل قبل یعنی گلکسی Xcover 6 پرو بهره خواهد برد. بعلاوه گزارش‌های پیشین به استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره دارند. این باتری احتمالا همانند گوشی مقاوم پیشین سامسونگ توسط کاربر قابل تعویض خواهد بود. همچنین از فناوری شارژ ۲۵ واتی در بستر سیم نیز پشتیبانی خواهد شد.

این دستگاه با تراشه +Dimensity 6100 اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده است. به‌طور طبیعی انتظار می‌رود که این دستگاه به‌عنوان یک گوشی هوشمند مقاوم از گواهینامه حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار برخوردار باشد. همچنین این محصول احتمالا استاندارد نظامی MIL-STD 810 را دریافت خواهد کرد. این استاندارد، دوام بالای گوشی یا هر دستگاه دیگری را در شرایط سخت محیطی تضمین می‌کند.

اگرچه سامسونگ در رابطه با زمان عرضه گلکسی Xcover 7 سکوت اختیار کرده است؛ اما مشاهده این گوشی در وبسایت‌های صدور گواهینامه‌های مختلف در کشورهای تایلند، هندوستان و مالزی از احتمال عرضه قریب‌الوقوع آن در مناطق مورد اشاره حکایت دارد.

 

رندرهای سامسونگ گلکسی Xcover 7

 

سامسونگ پیش‌تر در سال ۲۰۱۱ عرضه گوشی‌های هوشمند مقاوم خود را آغاز کرد و به‌نظر می‌رسد که گلکسی Xcover 7 نیز این میراث را ادامه خواهد داد.

این گوشی تنها دستگاه مقاوم جدید سامسونگ به‌شمار نمی‌رود؛ چرا که تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ نیز دستگاه مقاوم دیگری است که اخیرا تائیدیه FCC را دریافت کرده است. این پدیده نشان می‌دهد که تبلت و گوشی مقاوم آینده سامسونگ احتمالا به‌طور همزمان معرفی خواهند شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه