کد خبر:270731
پ
images
مدیر آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن‌های فنی و حرفه‌ای کشور:

فرافناوری بلاکچین، راهکار نوین در تقویت اقتصاد دانش‌بنیان است

مدیر آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن‌های فنی و حرفه‌ای کشور فرافناوری بلاکچین را راهکار نوین در تقویت اقتصاد دانش‌بنیان دانست.

مدیر آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن‌های فنی و حرفه‌ای کشور فرافناوری بلاکچین را راهکار نوین در تقویت اقتصاد دانش‌بنیان دانست.

 

*** فناوری بلاکچین و تقویت اقتصاد دانش‌بنیان

 

به گزارش پژواک، علی پاک باخته گان زنجانی، کارآفرین نمونه کشور در بخش ویژه مراسم تقدیر از مدیران جهادی و برگزیده خانواده بزرگ آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور، بیان کرد:

مهم‌ترین اصل در سیاست‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب استقرار و تقویت اقتصاد دانش بنیان است و فرافناوری بلاکچین راهکار نوین این امر است.
به منظور تحقق اقتصاد دانش بنیان باید انواع فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه کشور شناسایی شده و ظرفیت‌های برتر، در جهت تحقق هدف‌های اقتصاد مقاومتی ساماندهی و ارتقا داده شوند.

 

*** ویژگی و نقش بلاکچین در اقتصاد

 

وی در خصوص بلاکچین، اظهار کرد:

بلاکچین فرافناوری است که ۲۷ سال پیش آغاز شده و غیرقابل نفوذ و هک است.

این فناوری بازار نوینی است که نقش بسزایی در معاملات، صادرات، واردات و تعاملات بین المللی با سایر کشور‌ها ایفا خواهد کرد و بر این اساس؛ خانه بلاکچین ایران به صورت اتحادیه ثبت شده تا ایده‌های اشخاصی که در این زمینه صاحب نظر هستند را ثبت نماید تا ضمن عملیاتی نمودن طرح ها، موجب جلوگیری از خروج ایده‌ها از کشور شود.

 

*** تدابیر اندیشده شده در جلوگیری از ضرر افراد

 

به گزارش پژواک، مدیر آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی و آموزشگاه‌های آزاد فنی‌و‌حرفه‌ای کشور در پایان، ضمن اشاره به تعداد افراد فعال در پلتفرم‌ها، بیان کرد:

در مبحث پلتفرم‌های تبادلی، حدود ۱۲ میلیون نفر فعالیت می‌کنند که متاسفانه به دلیل نواقص آموزشی، در این حوزه متضرر شده‌اند و خوشبختانه به همت مدیران انقلابی خانه بلاکچین ایران، کد درسی رمزارز‌ها در دانشگاه پیام نور و فنی‌و‌حرفه‌ای فعال شده که می‌تواند با ارائه آموزش‌های استاندارد، این مسیر را به سمت صحیح هدایت کند.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه