کد خبر:281659
پ
شیائومی ۱۴
پزواک گزارش می‌دهد:

شیائومی ۱۴ با سیستم‌عامل HyperOS در تست بنچمارک بر سامسونگ گلکسی S24 اولترا غلبه کرد!

روز گذشته نتایج تست گوشی شیائومی ۱۴ با شماره کاتالوگ ۲۳۱۲۷PN0CC در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ ۵ و گیک‌بنچ ۶ منتشر شد.

روز گذشته نتایج تست گوشی شیائومی ۱۴ با شماره کاتالوگ ۲۳۱۲۷PN0CC در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ ۵ و گیک‌بنچ ۶ منتشر شد.

 

*** تست بنچمارک شیائومی ۱۴ و سامسونگ گلکسی S24 اولترا 

 

به گزارش پژواک، این گوشی هوشمند در تست‌های پردازش تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ ۶ به‌ترتیب امتیازات ۲۲۴۴ و ۶۸۲۰ را کسب کرد. این نتایج بسیار عالی به‌نظر می‌رسند.

برای مقایسه جالب است بدانید که سامسونگ گلکسی S24 اولترا در همین بنچمارک موفق به کسب امتیازات ۲۲۳۴ و ۶۸۰۷ برای تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای شده است. در این میان، اختلاف به نفع شیائومی ۱۴ بسیار ناچیز است؛ اما در عین‌حال بایستی یک نکته مهم را مد نظر قرار داد: سامسونگ گلکسی S24 اولترا احتمالا از نسخه اورکلاک شده تراشه پرچمدار کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی بهره خواهد برد؛ در حالی‌که شیائومی ۱۴ با نسخه معمولی این نیمه‌هادی روانه بازار خواهد شد.

بنابراین چنان‌چه این بهبود عملکرد صرفا مدیون سیستم‌عامل جدید HyperOS باشد؛ در این‌صورت کاربران شیائومی بایستی بابت به‌کارگیری پوسته جدید در پرچمداران آینده کمپانی خوشحال باشند. نکته جالب توجه اینکه فهرست گیک‌بنچ از اندروید ۱۴ به‌عنوان سیستم‌عامل گوشی یاد کرده است.

از جنبه پیکره‌بندی حافظه نیز دستگاه تست شده مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه رم است. امروز شیائومی با صدور بیانیه‌ای رسمی از معرفی گوشی‌های شیائومی ۱۴، شیائومی ۱۴ پرو و سیستم‌عامل جدید HyperOS در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان ماه) خبر داد.

 

سامسونگ

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه