کد خبر:277656
پ
سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

سامسونگ برای هفدهمین سال متوالی صدرنشین بازار جهانی تلویزیون شد

کمپانی سامسونگ که در ساخت و تولید محصولات مختلف اعم از گوشی، نمایشگر، لوازم خانگی و غیره فعالیت دارد، این بار نیز در صدر فروش تلویزیون در بازار جهانی قرار گرفت.

کمپانی سامسونگ که در ساخت و تولید محصولات مختلف اعم از گوشی، نمایشگر، لوازم خانگی و غیره فعالیت دارد، این بار نیز در صدر فروش تلویزیون در بازار جهانی قرار گرفت.

 

*** سامسونگ صدرنشین بازار جهانی تلویزیون 

 

به گزارش پژواک، شرکت سامسونگ با ارائه سخت‌افزار عالی و باکیفیت موفق شد کاربران زیادی را به خود جلب کند و بر همین اساس، برای هفدهمین سال متوالی، صدرنشین بازار جهانی تلویزیون شود.

گرچه قیمت تلویزیون‌های این شرکت کمی بالاتر از سایر کمپانی‌ها است، ولی باز هم ارزش خرید دارند. طبق تحقیقاتی که کارشناسان حاضر در Omdia انجام دادند، سامسونگ بار دیگر موفق شد در سال ۲۰۲۲ رهبری بازار تلویزیون جهان را بدست گیرد و برای هفدهمین سال متوالی در صدر بازار تلویزیون قرار گیرد.

این غول فناوری کره جنوبی سعی کرده است که هر سال سهم بازار را از آن خود کند و به خوبی می‌داند چگونه به خواسته‌های مصرف‌کنندگان احترام بگذارد. طراحی محصولات همیشه زیبا و کاربردی بوده و تلویزیون‌های سامسونگ نیز از ویژگی‌هایی خوبی مانند کنترل صوتی و سایر ویژگی‌ها برخوردار هستند.

اکنون بیش از ۲۰۰ کشور در جهان به فروش تلویزیون‌های سامسونگ مشغولند و خرده‌فروشی‌های این کمپانی در کشورهایی مانند ایالات متحده، چین و هند حضور دارند. سامسونگ تاکنون سعی کرده است که با به‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته، محصولات توسعه‌یافته و باکیفیتی تولید کند، همین امر یکی از بزرگترین نقاط قوت این کمپانی محسوب می‌شود.

تجارت سامسونگ موجب شده که هر روزه از سراسر جهان به تعداد کاربران افزوده شود و مهندسان نیز به دنبال راه‌هایی برای بهبود تجربه آن‌ها هستند. مدتی پیش بود که اولین تلویزیون QLED در جهان با فناوری نقطه کوانتومی وارد بازار شد. این محصول که ساخت سامسونگ است، کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای داشته و به فناوری‌های جدیدی مجهز شده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه