کد خبر:282462
پ
گوشی سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

رونمایی سامسونگ از گوشی گلکسی A15 در دو ورژن ۴G و ۵G

شرکت سامسونگ از گوشی هوشمند ارزان‌قیمت جدید خود با نام گلکسی A15 رسما رونمایی کرد.

شرکت سامسونگ از گوشی هوشمند ارزان‌قیمت جدید خود با نام گلکسی A15 رسما رونمایی کرد.

 

*** سامسونگ گلکسی A15

 

به گزارش پژواک، روز گذشته شرکت سامسونگ از گوشی هوشمند ارزان‌قیمت جدید خود با نام گلکسی A15 رسما رونمایی کرد. این محصول در ۲ نسخه LTE و ۵G روانه بازار خواهد شد. بر این اساس مدل ۴G بر پایه تراشه هلیو G99 و ورژن ۵G بر پایه تراشه +Dimensity 6100 ساخت شرکت مدیاتک تولید شده است. این ۲ مدل در سایر جنبه‌ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

گلکسی A15 4G با ۲ پیکره‌بندی مختلف حافظه روانه بازار می‌شود: مدل نخست دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل پیشرفته‌تر با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. از سوی دیگر گلکسی A15 5G با تنها یک پیکره‌بندی حافظه شامل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

 

 

سامسونگ گلکسی A15 مجهز به نمایشگر سوپر آمولد با طول قطر ۶٫۵ اینچ، رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۸۰۰ شمع بر مترمربع است. ظرفیت باتری گوشی برابر با ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بوده و از فناوری شارژ ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌شود.

سیستم دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی دستگاه از سنسورهای ۵۰، ۵ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین جلویی نیز از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. ابعاد گوشی معادل ۱۶۰٫۱×۷۶٫۸×۸٫۴ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۲۰۰ گرم است.

گلکسی A15 در بازار ویتنام عرضه شده و مدل‌های LTE و ۵G آن به‌ترتیب با قیمت‌گذاری پایه ۲۰۰ و ۲۶۰ دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه