کد خبر:280491
پ
وان‌پلاس
پژواک گزارش می‌دهد:

رندرهای جدید از طراحی گوشی تاشو وان‌پلاس Open منتشر شد

ماه آگوست فرا رسیده است و انتظار می‌رود که کمپانی وان‌پلاس تا چند روز دیگر از گوشی تاشو جدید خود با نام وان‌پلاس Open رونمایی کند.

ماه آگوست فرا رسیده است و انتظار می‌رود که کمپانی وان‌پلاس تا چند روز دیگر از گوشی تاشو جدید خود با نام وان‌پلاس Open رونمایی کند.

 

*** رندرهای جدید از طراحی گوشی تاشو وان‌پلاس Open 

 

به گزارش پژواک، این گوشی احتمالا طی ماه جاری میلادی در شهر نیویورک معرفی شده و پیش از این نیز جزئیات مختلفی در رابطه با آن فاش شده است. اکنون رندرهای جدید همراه با برخی اطلاعات تکمیلی پیرامون این محصول در فضای آنلاین منتشر شده است.

بر اساس برخی شایعات جدید، رونمایی از این گوشی احتمالا حتی تا ماه سپتامبر به تعویق خواهد افتاد. کمپانی وان‌پلاس تاکنون بارها به تبلیغ این محصول پرداخته است؛ اما تاریخ دقیق عرضه آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. یک طراح مشهور با شناسه SmartPrix با همکاری یک افشاگر با نام مستعار OnLeaks رندرهایی از وان‌پلاس Open را منتشر کرده است.

 

 

این رندرها بر پایه تصاویر دستگاه پیش‌تولید شده طراحی شده‌اند. با توجه به طراحی گلکسی زد فولد ۵، وان‌پلاس Open دارای یک ماژول نسبتا بزرگ و دایروی‌شکل روی پنل پشتی خود است. این ماژول نیمه بالایی بدنه گوشی را فرا گرفته و لوگو وان‌پلاس نیز در زیر آن درج شده است. پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه با ماژول پریسکوپی و لوگو Hasselblad نیز به چشم می‌خورد. حسگر چهارم نیز از نوع TOF یا LiDAR است.

بر اساس شنیده‌ها این گوشی در مقایسه با نمونه اولیه پیشین عریض‌تر بوده و به وضوح دارای برخی المان‌های مشترک با گوشی تاشو اوپو فایند N2 است. این پدیده موجب می‌شود تا نمایشگر خارجی از طراحی پهن‌تر و فشرده‌تری برخوردار باشد. صفحه‌نمایش دارای زوایای گرد شده و حواشی باریک‌تر است. OnLeaks نشان می‌دهد که گوشه‌های فریم بیرونی دارای پروفایلی گرد در سمت لولا بوده و وان‌پلاس Open دارای فریم خارجی صاف است.

 

 

 

همچنین بخوانید:

اخبار و تحلیل‌های کارشناسی پیرامون انتخابات ایران و جهان

 

 

*** جابجایی دوربین سلفی

 

به گزارش پژواک، دوربین سلفی به قسمت داخلی گوشی و گوشه بالایی سمت راست آن منتقل شده است. همچنین دکمه نمادین وان‌پلاس موسوم به alert slider، اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه و پنل پشتی از جنس چرم مصنوعی نیز به چشم می‌خورد. این گوشی مجهز به نمایشگر اصلی آمولد با اندازه ۷٫۸ اینچ، رزولوشن ۲K و قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. نمایشگر خارجی نیز از یک پنل آمولد ۶٫۳ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌گیرد.

بر اساس شنیده‌ها توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد. بعلاوه وان‌پلاس Open احتمالا از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی بهره خواهد برد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه