کد خبر:282530
پ
آیفون ۱۶
پژواک گزارش می‌دهد:

دکمه جدید آیفون ۱۶ چه کاربردی خواهد داشت؟

گزارش جدید بلومبرگ می‌گوید دکمه Capture که به آیفون ۱۶ اضافه خواهد شد، دسترسی سریع به قابلیت فیلم‌برداری را ارائه خواهد کرد.

گزارش جدید بلومبرگ می‌گوید دکمه Capture که به آیفون ۱۶ اضافه خواهد شد، دسترسی سریع به قابلیت فیلم‌برداری را ارائه خواهد کرد.

 

*** دکمه جدید آیفون ۱۶

 

به گزارش پژواک، به‌گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ، دکمه «کپچر» می‌تواند ویدیو ضبط کند. با توجه به نام این دکمه نیز می‌توانستیم حدس بزنیم که با چه کارکردی روبه‌رو خواهیم بود، اما حالا با این گزارش می‌توانیم با اطمینان بیشتری به این شایعه اتکا کنیم.

دکمه کپچر یا «ضبط» مطابق نمونه‌های اولیه آیفون ۱۶ در بخش پایینی سمت راست بدنه قرار می‌گیرد. این دکمه در واقع در همان نقطه‌ای تعبیه می‌شود که مدل‌های آمریکایی آیفون آنتن موج میلی‌متری ۵G را قرار داده‌اند. با این حساب، این آنتن در گوشی آینده اپل در سمت چپ دستگاه و پایین‌تر از دکمه‌های تنظیم صدا و اکشن قرار خواهد گرفت.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** دکمه Capture در آیفون ۱۶ لمسی خواهد بود

 

به گزارش پژواک، دکمه کپچر یک دکمه خازنی با بازخورد هپتیکی خواهد بود و عملکرد مکانیکی نخواهد داشت. انتظار می‌رود که این دکمه به فشار هم حساس باشد. موقعیت این دکمه به‌گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

دکمه Capture روی همه مدل‌های آیفون ۱۶ عرضه خواهد شد. با توجه به عرضه قابلیت فیلم‌برداری فضایی (Spatial) و هدست ویژن پرو، منطقی است که اپل بخواهد فیلم‌برداری را آسان‌تر و در دسترس‌تر کند. هدست ویژن پرو قادر به پخش ویدیوهای فضایی سه‌بعدی ضبط‌شده با آیفون است.

هفته گذشته رندر نمونه‌های اولیه آیفون ۱۶ فاش شد که دو طراحی برای دوربین این گوشی را نشان می‌داد. یکی با ظاهری شبیه به آیفون ۱۲ بود که در آن دو لنز اصلی چینش عمودی دارند اما از یکدیگر جدا هستند. دیگری شبیه به آیفون X بود که دو لنز عمودی درون کپسولی مشکی رنگ کنار هم قرار می‌گیرند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه