کد خبر:282499
پ
وان پلاس
پژواک گزارش می‌دهد:

تاریخ عرضه جهانی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ اعلام شد

وان پلاس نزدیک به دو هفته پیش از جدیدترین پرچمدار خود، وان پلاس ۱۲ در بازار چین رونمایی کرد.

وان پلاس نزدیک به دو هفته پیش از جدیدترین پرچمدار خود، وان پلاس ۱۲ در بازار چین رونمایی کرد.

 

*** تاریخ عرضه جهانی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲

 

به گزارش پژواک، به گفته وان پلاس، پرچمدار این شرکت در ۵۰ کشور در سراسر جهان برای خرید موجود می‌شود. بنابراین کاربران زیادی از نزدیک به یک ماه دیگر می‌توانند گوشی وان پلاس ۱۲ را تهیه کنند.

در کنار این گوشی پرچمدار، وان پلاس از عرضه گوشی وان پلاس ۱۲R هم خبر داده است. درحال‌حاضر اطلاعی از مشخصات یا قیمت این گوشی هوشمند نداریم.

 

*** مشخصات وان پلاس ۱۲

 

وان پلاس ۱۲ به نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی LTPO AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. قدرت این دستگاه را مانند اکثر پرچمدارهای اندرویدی ۲۰۲۴، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تأمین می‌کند.

 

وان پلاس 12

 

این گوشی هوشمند به سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید ۱۴ مجهز شده است و درحالی‌که در بازار چین از ColorOS 14 بهره می‌برد، در بازار جهانی با OxygenOS 14 عرضه خواهد شد. این دستگاه به ۱۲/۱۶/۲۴ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

روی پنل پشتی این دستگاه با یک ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل روبه‌رو هستیم که از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-808 بهره می‌‌برد. این پرچمدار همچنین به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی این دستگاه هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

از سایر مشخصات وان پلاس ۱۲ می‌توان به باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی اشاره کرد. این پرچمدار در بازار چین با قیمت پایه ۶۰۷ دلار به فروش می‌رسد، اما انتظار می‌رود در بازار جهانی قیمت بسیار بالاتری داشته باشد.

 

 

بیشتر بخوانید:

اخبار و تحلیل‌های انتخابات را اینجا بخوانید

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه