کد خبر:273884
پ
محمد کاظمی‌فرد
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه:

قوه قضاییه تا پایان تیر به پنجره واحد دولت متصل می‌شود

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ضمن بیان اینکه فعلاً ۲۰ خدمت در پنجره هوشمند ارائه می‌شود، اعلام کرد که تا پایان تیر ماه این خدمات به ۲۴ خدمت افزایش می‌یابد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ضمن بیان اینکه فعلاً ۲۰ خدمت در پنجره هوشمند ارائه می‌شود، اعلام کرد که تا پایان تیر ماه این خدمات به ۲۴ خدمت افزایش می‌یابد.

 

*** راه اندازی پنجره واحد

 

به گزارش پژواک، محمد کاظمی‌فرد با حضور در رسانه ملی درباره راه اندازی پنجره واحد، گفت:

یکی از چالش‌های ما این بود که مردم برای استفاده از خدمات قضایی مجبور بودند به آدرس های مختلف مراجعه کنند.

با راه اندازی پنجره واحد الکترونیکی مردم از سال گذشته و افزایش آن در هر روز تاکنون ۲۰ خدمت ارائه شده است. خدمات بسیار پرکاربردی مانند ابلاغ الکترونیکی قضایی به این پنجره مراجعه می‌کنند.

 

وی درباره سامانه ثنا نیز، گفت:

سامانه ثنا بدین صورت است که قبلاً مردم که با قوه قضاییه کار داشتند به دفاتر الکترونیک قضایی مراجعه می کردند و وارد سامانه ثنا می‌شدند. سامانه پنجره هوشمند را هم می‌توان کاملا برخط در هر ساعت از شبانه روز در ثنا دریافت کرد.

سال گذشته ۶۰۰ هزار ثبت نام سامانه به صورت برخط و غیر حضوری انجام شد. وقتی سامانه ثنا را باز کردید می‌توان وارد پنجره واحد سامانه قوه قضاییه شد.

 

کاظمی فرد با بیان اینکه فعلاً ۲۰ خدمت در پنجره هوشمند ارائه می‌شود، اضافه کرد:

تا پایان تیر ماه این خدمات به ۲۴ خدمت افزایش می‌یابد.

 

*** قوه قضاییه تا پایان تیر به پنجره واحد دولت متصل می‌شود

 

به گزارش پژواک، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در پایان این بخش از صحبت‌های خود درباره دولت الکترونیک، اظهار داشت:

دولت الکترونیک در قانون بودجه ۱۴۰۱ مصوب شده که قوه قضاییه یک سوم خدمات و تکالیف خود را انجام داده است.

قانون تکلیفی را بر عهده ما گذاشت که تا پایان شهریور به پنجره واحد دولت متصل شویم که امیدواریم تا آخر تیرماه به پنجره واحد دولت هم متصل شویم.

مردم با مراجعه به پنجره واحد دولت هم می توانند به پنجره واحد قوه قضاییه دسترسی پیدا کنند البته از طریق درگاه خودمان هم مردم می‌توانند وارد شوند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه