کد خبر:277597
پ
اینستاگرام
پژواک گزارش می‌دهد:

قابلیت ساخت کانال به اینستاگرام افزوده خواهد شد

روز پنجشنبه، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در فیس‌بوک اعلام کرد که قابلیت کانال‌ برای اینستاگرام اکنون در حال آماده شدن است.

روز پنجشنبه، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در فیس‌بوک اعلام کرد که قابلیت کانال‌ برای اینستاگرام اکنون در حال آماده شدن است.

 

*** قابلیت‌های جدید اینستاگرام

 

به گزارش پژواک، عرضه ویژگی‌های کاملاً جدید برای اینستاگرام بی‌وقفه ادامه دارد. روز پنجشنبه، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در فیس‌بوک اعلام کرد که قابلیت کانال‌ برای اینستاگرام اکنون در حال آماده شدن است و به کاربران این امکان را می‌دهند تا اخبار و به‌روز‌رسانی‌ها را به طور همزمان با هزاران دنبال کننده به اشتراک بگذارند. به منظور نشان دادن ویژگی جدید، زاکربرگ یک کانال متا راه اندازی کرد که گفت ابتدا د آن اخبار محصولات شرکت را به اشتراک خواهد گذاشت. می‌توانید با گوشی خود به آن کانال بپیوندید.

طبق اولین پیام‌های مدیرعامل در کانال متا، کانال‌های اینستاگرام از متن، تصاویر، نظرسنجی، واکنش‌ها و موارد دیگر پشتیبانی خواهند کرد. اپراتورهای کانال می‌توانند از مهمانان دعوت کنند تا در آینده با AMA‌ها همکاری یا از آن‌ها میزبانی کنند. علاوه بر اینستاگرام، زاکربرگ فاش کرد که در ماه‌های آینده قابلیت کانال‌ها به فیس‌بوک و مسنجر نیز می‌آید.

هنگامی که از یک کانال پخش در اینستاگرام بازدید می‌کنید، تمام پیام‌هایی را که صاحب کانال پست کرده است مشاهده خواهید کرد. دقیقاً مانند وضعیت فیس بوک، می‌توانید با فشار طولانی روی یک پیام با ایموجی، واکنش نشان دهید. می‌توانید روی دکمه‌ای ضربه بزنید تا جزئیات کانال، از جمله پست‌ها یا رسانه‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده را ببینید و همچنین یک پیوند دعوت به کانال که می‌توانید به اشتراک بگذارید، وجود دارد.

این شرکت تعداد معدودی از سازندگان را برای راه‌اندازی کانال‌ها در کنار متا انتخاب کرد. میکائلا شیفرین، برنده مدال طلای المپیک، کارن چنگ خالق هوش‌مصنوعی و AR‌های مختلف، جورج رسچ (معروف به تانک سیناترا) سازنده میم و تعدادی از مبارزان UFC، همگی کانال‌های مخصوص به خود را خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه