کد خبر:270795
پ
فرستنده
پژواک گزارش می‌دهد:

صادرات فرستنده صدا و تصویر ایرانی به آفریقا و خاورمیانه

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد علاوه بر دستیابی به دانش فنی فرستنده صدا و تصویر سیم کارتی و عرضه آن به بازار داخلی، این محصول را به کشورهای آفریقایی و خاورمیانه نیز صادر کند.

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد علاوه بر دستیابی به دانش فنی فرستنده صدا و تصویر سیم کارتی و عرضه آن به بازار داخلی، این محصول را به کشورهای آفریقایی و خاورمیانه نیز صادر کند.

 

*** لزوم توجه به فرستنده‌های صدا و تصویر

 

به گزارش پژواک، امروزه راه‌های زیادی برای انتقال صدا و تصویر به تلویزیون وجود دارد؛ اما هر کدام از این روش‌ها نقاط مثبت و منفی خود را دارند که باید مدنظر قرار بگیرد. چند سال پیش، ارتباط بی‌سیم یا وایرلس گزینه‌ کارآمدی نبود و تنها دستگاه‌های خیلی گران امکان استفاده از وایرلس برای ارسال و دریافت تصویر را داشتند؛ اما امروزه بیش از هر زمان دیگر برای این کار گزینه پیش روی خود داریم.

یکی از این گزینه‌ها فرستنده صدا و تصویر سیم کارتی است که توسط یک شرکت دانش‌بنیان در کشور طراحی و تولید شده و دسترسی به این فناوری را بدون نیاز به ابزارهای پیشرفته و با حجم بالا برای همه افراد آسان کرده است.

 

*** مدیر یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی/ معرفی محصول

 

به گزارش پژواک، پدرام اکبری در خصوص این محصول اظهار داشت:

این شرکت حدود ۲۰ سال است که در حوزه صدا و تصویر فعالیت می کند، در این حوزه سال ها با صدا و سیما همکاری کردیم و تجهیزات فشرده سازهای حرفه ای صدا و تصویر می ساختیم، چند سالی است که تصمیم گرفتیم در حوزه های عمومی تر کار کنیم.

این محصول به جای ماشین های بزرگ فرستنده و گیرنده پخش زنده تلویزیونی ‌کارایی دارد.

یکی از بالاترین درخواست‌ها در بازار فناوری راهکار ارسال و دریافت صدا و تصویر خبرنگاری بر بستر اینترنت ثابت و همراه بوده است، محصولات قبلی ارایه شده در این زمینه در قالب چمدان‌های قابل حمل شامل دستگاه‌های فشرده ساز و گیرنده حرفه‌ای با کیفیت تصویر بیشینه بودند، ‌نسل جدید این محصول به گونه‌ای طراحی شده که سبک، ارزان، کم مصرف، با باتری، دارای سیم کارت، قابل پیکر بندی از طریق گوشی همراه از نزدیک و دور است.

 

مدیر این شرکت دانش‌بنیان ایرانی در پایان، تصریح کرد:

طراحی این دستگاه به گونه ای است که کاربرد های متنوعی به عنوان مثال ارتباطات صدا و تصویری برای مراسم مذهبی، ورزشی، سمینار ها و سخنرانی ها و حتی برای ارتباط زنده در بستر شبکه های اجتماعی اینترنتی به راحتی و ارزان به صورت بی سیم و با سیم فراهم می کند.

ایرنا

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه