کد خبر:280902
پ
سیتی بانک
پژواک گزارش می‌دهد:

سیتی بانک آمریکا بانکداری ساده شده را راه اندازی کرد

بازوی بانکداری خرده فروشی سیتی در ایالات متحده، سطوح ارتباطی را معرفی می کند و محدوده محصولات را ساده می کند که همه با هدف کمک به مشتریان برای دستیابی به پتانسیل مالی خود است.

بازوی بانکداری خرده فروشی سیتی در ایالات متحده، سطوح ارتباطی را معرفی می کند و محدوده محصولات را ساده می کند که همه با هدف کمک به مشتریان برای دستیابی به پتانسیل مالی خود است.

 

*** بانکداری ساده شده

 

به گزارش پژواک، سیتی بانکداری ساده شده را معرفی کرده است که روشی ساده تر برای بانکداری می باشد. سیتی با از دور خارج کردن بسته‌ های حساب و معرفی سطوح ارتباطی، مزایا و خدمات خود را ساده ‌سازی می ‌کند. هدف کلی افزایش تجربه مشتری است. مشتریان جدید بلافاصله از این تغییرات بهره مند می شوند. سیتی در سال ۲۰۲۴ تبدیل حساب های مشتریان فعلی به بانکداری ساده را آغاز خواهد کرد.

کریگ والورانو، رئیس بانکداری خرده فروشی در سیتی می گوید: «مشتریان در قلب هر کاری که ما انجام می دهیم قرار دارند. ما هیجان ‌زده ‌ایم که حتی پیشنهادهای پیشرفته ‌تری را با مزایا و خدمات راحت تر ارائه می ‌کنیم که با مشتریان در طول مراحل زندگی رشد می ‌کنند. این آخرین تغییرات برای ایجاد تجربه یکپارچه تر برای مشتریان ما طراحی شده اند. و دریافت مشاوره شخصی و دسترسی به امور مالی را برای آن ها آسان تر کنید.»

 

*** معرفی سطوح رابطه

 

مشابه برنامه پاداش هواپیمایی یا هتل، با افزایش میانگین تراز ماهیانه مشتری، مشتریان سطوح روابط را باز می کنند. این امکان دسترسی به مزایا و خدمات بیشتر از Citi Priority، Citigold یا Citigold Private Client را فراهم می کند. سطوح ارتباطی امکان دسترسی به مزایا و خدمات پیشرفته سیتی را فراهم می کند.

اینها شامل معافیت هزینه های خدمات ماهانه در حساب های جاری و پس انداز، پرداخت هزینه های سیتی در دستگاه های خودپرداز غیر سیتی و برنامه ریزی مالی حرفه ای است. سیتی به طور خودکار حساب‌ های سپرده و سرمایه‌ گذاری واجد شرایط مشتری را به یکدیگر پیوند می‌ دهد تا میانگین ماهیانه موجودی ترکیبی ارائه کند که آن ها را در ردیف ارتباط مناسب قرار می‌ دهد.

 

*** کارمزدهای ساده

 

سیتی می گوید که تعهد خود را برای دسترسی بیشتر و فراگیرتر کردن بانکداری برای مردم در سراسر طیف درآمدی گسترش می دهد. مشتریانی که در سطح ارتباطی نیستند، می ‌توانند با واریز مستقیم ۲۵۰ دلار یا بیشتر در هر ماه از هزینه ‌های خدمات ماهانه در حساب جاری سیتی خود اجتناب کنند.

اگر حساب سیتی پس انداز مشتریان دارای موجودی متوسط ماهانه بیش از ۵۰۰ دلار یا بیشتر باشد یا اگر مشتریان هم حساب جاری و هم حساب پس انداز سیتی داشته باشند، همین امر صدق می کند. از هزینه های خدمات ماهانه در طول ماه افتتاح حساب توسط مشتریان و برای سه ماه تقویمی پس از افتتاح حساب اجتناب می شود.

از تابستان ۲۰۲۲، سیتی سپرده ‌های مستقیم پیشرفته ‌ای را تعریف کرده است که شامل سپرده ‌ها از طریق Zelle و سایر پرداخت ‌های همتا به همتا می ‌شود که از خانه و تسویه خودکار با استفاده از ارائه‌ دهندگانی مانند Venmo یا PayPal انجام می ‌شود. این سیاست کمک می کند تا مانعی را که کارکنان که عمدتاً از طریق پرداخت های همتا به همتا دریافت می کنند، با آن مواجه می شوند، برطرف کند.

از ابتدای سال ۲۰۲۲، سیتی تعدادی از کارمزدهای بانکی مصرف کننده خرده فروشی خود را حذف کرد. اینها شامل هزینه های اضافه برداشت، هزینه های کالای برگشتی و هزینه های حفاظت از اضافه برداشت است. علاوه بر این، سیتی در نظر دارد کارمزدهای اضافی بانکداری خرده فروشی را در ماه های آینده حذف کند.

 

 

همچنین بخوانید:

اخبار و تحلیل‌های کارشناسی پیرامون انتخابات ایران و جهان

 

 

*** ارائه پیوند خانواده پیشرو در صنعت

 

به گزارش پژواک، سیتی می گوید که مدیریت مالی خانواده را با تقویت Family Linking ساده تر و راحت تر می کند. وقتی مشتریان در Family Linking ثبت ‌نام می‌ کنند، می ‌توانند قفل سطوح بالاتر ارتباط را باز کنند. علاوه بر این، آن ها می ‌توانند با ترکیب میانگین موجودی ماهانه با اعضای واجد شرایط خانواده که با آن ها در یک خانه زندگی می ‌کنند، سریعتر به مزایای خود دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، مشتریان برای به اشتراک گذاشتن مزایا با اعضای خانواده نیازی به حساب سپرده مشترک ندارند. در نتیجه، می ‌توانند از مزایای Family Linking لذت ببرند و در عین حال آزادی مالی خود را حفظ کنند.

بانکداری الکترونیک

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه