کد خبر:280419
پ
گوشی
پژواک گزارش می‌دهد:

سه محصول جدید در راه بازار تلفن همراه

در روزهای آتی گوشی های جدید گلکسی F34 و چند گوشی جدید چینی و میان‌رده دیگر رونمایی خواهد شد.

در روزهای آتی گوشی های جدید گلکسی F34 و چند گوشی جدید چینی و میان‌رده دیگر رونمایی خواهد شد.

 

*** گوشی‌های جدید در راه بازار

 

به گزارش پژواک، در طول سال، گوشی‌های هوشمند زیادی به بازار معرفی می‌شود. تا اینجای سال ده‌ها گوشی جدید رونمایی شده است. و حالا طی روزهای آینده قرار است چند گوشی دیگر نیز معرفی شود. این گوشی‌ها متعلق به دو برند سامسونگ و تکنو هستند و از آن‌ها در بازار هند پرده برمی‌دارند. همچنین لازم به‌ذکر است که این محصولات همگی جزو مدل‌های اقتصادی هستند.

 

گوشی های جدید گلکسی F34 و تکنو Pova 5

 

*** گوشی سامسونگ گلکسی F34

 

سامسونگ دوشنبه ۱۶ مرداد ماه از یک گوشی اقتصادی جدید به‌نام گلکسی F34 رونمایی خواهد کرد. این دیوایس در واقع نسخه بازسازی شده‌ای از گوشی گلکسی M34 است. گجتی که به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و اوج روشنایی ۱۰۰۰ نیتی مجهز خواهد بود. این پنل از یک بریدگی به‌شکل قطره آب بهره می‌برد که وظیفه میزبانی از دوربین سلفی را بر عهده دارد. گوریلا گلس ۵ نیز وظیفه دارد از این نمایشگر محافظت کند.

گلکسی اف ۳۴ سامسونگ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز است و از یک باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی نیرو خواهد گرفت. در نهایت، سامسونگ وعده داده که این گوشی ۴ بروزرسانی اندرویدی و ۵ بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

 

 

گوشی های جدید گلکسی F34 و تکنو Pova 5

 

 

همچنین بخوانید:

اخبار و تحلیل‌های کارشناسی پیرامون انتخابات ایران و جهان

 

 

*** گوشی‌های سری تکنو Pova 5

 

به گزارش پژواک، شرکت تکنو نیز روز جمعه ۲۰ مرداد ماه از دو گوشی Pova 5 و Pova 5 Pro رونمایی می‌کند. نسخه معمولی این سری به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس ۱۲۰ هرتزی مجهز است. در قلب تپنده آن چیپست هلیو G99 مدیاتک حضور دارد و به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۴۵ واتی تجهیز شده است.

در سمتی دیگر، نسخه پرو این سری اکثر مشخصاتش با نسخه معمولی یکی است. اما به‌لطف تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند و یک نوار LED رنگی نیز روی قاب پشتی آن تعبیه شده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه