کد خبر:281362
پ
ردیاب سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ با طراحی جدید رونمایی شد

گلکسی اسمارت تگ ۲ دومین نسل از ردیاب هوشمند سامسونگ است که طراحی جذابی دارد و با قابلیت‌های جدید عرضه می‌شود.

گلکسی اسمارت تگ ۲ دومین نسل از ردیاب هوشمند سامسونگ است که طراحی جذابی دارد و با قابلیت‌های جدید عرضه می‌شود.

 

*** ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ

 

به گزارش پژواک، سامسونگ یک روز پس از رونمایی گلکسی S23 FE، از نسل جدید ردیاب هوشمند خود پرده‌برداری کرد. گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ بازطراحی‌ شده است و قابلیت‌های جدیدی برای ردیابی اشیای مختلف دارد.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ، ردیاب هوشمند Galaxy SmartTag2 حالت جدیدی به نام Lost Mode دارد که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات تماس خود را ازطریق اپلیکیشن SmartThings تنظیم کنند. با گم‌شدن ردیاب، هر کسی که در نزدیکی آن باشد می‌تواند ازطریق گوشی مجهزبه تراشه‌ی NFC جزئیات تماس را ببیند و شما را پیدا کند.

 

ردیاب سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲ مدل مشکی و سفید

 

ردیاب هوشمند جدید سامسونگ به قابلیت Compass View مجهز است. به‌لطف این قابلیت، می‌توانید ازطریق جلوه‌های گرافیکی در نمایشگر موبایل، ردیاب هوشمند را پیدا کنید. این قابلیت فقط در مدل‌هایی از گوشی سامسونگ که به تراشه‌ی UWB مجهزند ارائه می‌شود.

گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ به باتری قابل‌تعویض CR2032 مجهز است و از قابلیت Power Saving استفاده می‌کند. با فعال‌سازی Power Saving، عمر باتری ردیاب هوشمند سامسونگ به‌مقدار قابل‌توجهی بهبود می‌یابد و به ۷۰۰ روز می‌رسد. در استفاده‌ی عادی، عمر باتری ۵۰۰ روز است.

نسل اول ردیاب هوشمند سامسونگ تا فاصله‌ی ۶۰ متری کار می‌کرد، اما ردیاب جدید تا فاصله‌ی ۱۲۰ متری نیز فعالیت می‌کند. این ردیاب به‌لطف گواهی IP67 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. همچنین به‌لطف قابلیتی ویژه، اگر فردی ناشناس ردیاب سامسونگ را در وسایل شما قرار دهد، به شما هشدار داده خواهد شد.

ردیاب سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲ سفید نمای جلو

 

گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ صرفاً با گوشی‌های این شرکت سازگاری دارد و برای استفاده از آن باید حساب سامسونگ و سرویس SmartThings Find را داشته باشید. گلکسی اسمارت تگ ۲ با اندروید ۱۱ و نسخه‌های جدیدتر سازگار است.

قیمت ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ ۳۰ دلار است و این محصول هفته‌ی آینده روانه‌ی بازار می‌شود. اسمارت تگ ۲ رقیبی برای ایرتگ اپل است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه