کد خبر:277698
پ
سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

اما و اگرها در خصوص محصولات جدید سامسونگ/ شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۵ از ۴ دستگاه تاشوی جدید خود رونمایی می‌کند؟

اخیرا توییت جدیدی از RGcloudS منتشر شده است، محتوای این توییت به این موضوع اشاره دارد که کمپانی سامسونگ قصد دارد بعد از سال ۲۰۲۴، از سری رده‌بالای جدید خود رونمایی کند.

اخیرا توییت جدیدی از RGcloudS منتشر شده است، محتوای این توییت به این موضوع اشاره دارد که کمپانی سامسونگ قصد دارد بعد از سال ۲۰۲۴، از سری رده‌بالای جدید خود رونمایی کند.

 

*** شایعات جدید در خصوص محصولات سامسونگ

 

به گزارش پژواک، براساس این شایعه، سامسونگ در نظر دارد در سال ۲۰۲۵ علاوه بر مدل‌های گلکسی Z فولد و گلکسی Z فلیپ معمولی، از دو مدل گلکسی Z فولد اولترا و گلکسی Z فلیپ اولترا رونمایی کند.

گلکسی Z فولد از نمایشگری با رزولوشن QHD+ 1440p استفاده می‌کند که توسط کمپانی چینی BOE ساخته شده است. صفحه‌نمایش گلکسی Z اولترا نیز به رزولوشن ۴K مجهز می‌شود که ساخت سامسونگ خواهد بود. صفحه‌نمایش فول‌اچ‌دی پلاس گلکسی Z فلیپ ساخت شرکت چینی مذکور بوده و رزولوشن ۱۰۸۰p دارد.

سامسونگ گلکسی Z فلیپ اولترا نیز صفحه‌نمایش ۲K خواهد داشت. سامسونگ هنوز قیمت نسخه‌های اولترا را مشخص نکرده است ولی بدون شک قیمت این مدل‌ها بالاتر از مدل‌های معمولی خواهد بود.

طبق این افشاگری، مشخص شده که این کمپانی کره‌ای می‌خواهد بعد از سال ۲۰۲۴ از دو مدل تاشوی جدید خود رونمایی کند. یکی از این مدل‌ها که گلکسی Z فلکس نام دارد، صفحه‌نمایش سه‌تایی خواهد داشت.

درباره مدل دیگر که گلکسی Z تب نامیده می‌شود، هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. اما این احتمال وجود دارد که این نسخه از صفحه‌نمایش کشویی استفاده کند.

انتظار نداریم که اطلاعات این مدل‌ها به همین زودی‌ها منتشر شوند، ولی همین‌قدر می‌دانیم که حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش هر کدام ۲۰۰۰ نیت است. آنطور که گفته شده هردوی این مدل‌ها توسط هوبرت لی سامسونگ (مدیر سابق ارشد طراحی مرسدس بنز) طراحی خواهند شد.

افشاگر RGcloudS در ادامه توضیح می‌دهد که سامسونگ قصد دارد بسیاری از گوشی‌های میان‌رده گلکسی A خود را با سری گلکسی K جایگزین کند. همچنین مدل گلکسی S پلاس دیگر تولید نمی‌شود و به جای آن، گلکسی S پریمیوم وارد بازار خواهد شد. بنابراین کاربران باید در سال ۲۰۲۵، شاهد عرضه مدل‌های رده‌بالای سامسونگ و چند مدل تاشو باشند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه