کد خبر:281812
پ
ویندوز ۱۱
پژواک گزارش می‌دهد:

آپدیت ویندوز ۱۱ ۲۳H2 منتشر شد/ عرضه هوش مصنوعی کوپایلوت برای همه کاربران

مایکروسافت بالاخره عرضه عمومی آپدیت ۲۰۲۳ ویندوز ۱۱ را که تحت عنوان به‌روزرسانی ۲۳H2 نیز شناخته می‌شود، آغاز کرد.

مایکروسافت بالاخره عرضه عمومی آپدیت ۲۰۲۳ ویندوز ۱۱ را که تحت عنوان به‌روزرسانی ۲۳H2 نیز شناخته می‌شود، آغاز کرد.

 

*** آپدیت ویندوز ۱۱ ۲۳H2 منتشر شد

 

به گزارش پژواک، آپدیت ویندوز ۱۱ ۲۳H2 به خودی خود تغییرات جدید زیادی ندارد و بسیاری از ویژگی‌های آن پیش‌تر در آپدیت مهرماه دیده شده بود. مایکروسافت در واقع یک ماه پیش تصمیم گرفت که قابلیت‌های بزرگ آپدیت جدید خود را کمی زودتر در نسخه ویندوز ۱۱ ۲۲H2 در دسترس کاربران بگذارد اما حالا عرضه عمومی این ویژگی‌ها با یک شماره نسخه جدید آغاز شده است.

 

*** تغییرات جدید آپدیت ویندوز ۱۱ ۲۳H2

 

بااین‌حال، چند تغییر جدید نیز در آپدیت ویندوز ۱۱ ۲۳H2 دیده می‌شود. یکی از این تغییرات حذف دکمه Chat از اپلیکیشن Microsoft Teams است. ویندوز ۱۱ حالا شامل یک نسخه استاندارد و رایگان از این اپلیکیشن است که به‌صورت پیش‌فرض روی تسکبار پین شده اما می‌توانید آن را حذف کنید. پنل کوچک چت اکنون جای خود را به یک حالت Mini برای Teams داده که عملاً همان کارکرد را دارد اما می‌توانید به‌راحتی از پنجره اصلی برنامه به آن دسترسی داشته باشید و موقعیتش را تغییر دهید.

 

آپدیت ویندوز 11

 

به‌علاوه، اپلیکیشن‌هایی که به‌عنوان بخشی از اجزای سیستم در نظر گرفته می‌شوند، حالا با برچسبی متناسب در منوی استارت قرار می‌گیرند و در اپ Settings نیز بخش مخصوص به خود را دارند. می‌توانید این برنامه‌ها را از بخش System در قسمتی موسوم به System Components پیدا کنید. ازجمله اپ‌هایی که در این بخش دیده می‌شوند می‌توانیم به Game Bar ،Microsoft Store و Phone Link اشاره کنیم.

از دیگر تغییرات مهمی که در آپدیت مهرماه نیز دیده شده بود، باید به کوپایلوت اشاره کنیم. این دستیار هوش مصنوعی شباهت زیادی به بینگ چت دارد و در انجام کارهای مختلف به شما راهنمایی‌های مفیدی می‌کند. به‌علاوه، با این دستیار می‌توانید محتواهای گوناگونی را استخراج کنید.

ویندوز ۱۱ ۲۳H2 همچنین با یک فایل اکسپلورر کاملاً جدید، کنترل‌های تازه برای نورپردازی RGB، صفحه جدید تنظیمات برای USB4 و دستگاه‌های تاندربولت و بسیاری تغییرات کوچک و بزرگ دیگر عرضه شده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه