اخبار برگزیده

کد خبر:285602
پ
Beats-Pill1-910×600
پژواک گزارش می‌دهد:

نسل جدید اسپیکر Beats Pill معرفی شد

نسخه جدید اسپیکر Beats Pill پس از انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف در چند ماه گذشته، رسماً معرفی شد.

نسخه جدید اسپیکر Beats Pill پس از انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف در چند ماه گذشته، رسماً معرفی شد.

 

*** نسل جدید اسپیکر Beats Pill معرفی شد

 

به گزارش پژواک، نسخه جدید اسپیکر Beats Pill پس از انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف در چند ماه گذشته، رسماً معرفی شد، این اسپیکر بلوتوث قابل‌حمل که هم‌اکنون با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار قابل خریداری است، شباهت زیادی به نسخه‌های قبلی دارد، اما از گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد‌و‌غبار و آب، پورت USB-C و برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری مانند Find My در iOS و اندروید پشتیبانی می‌کند.

اسپیکر Beats Pill جدید در رنگ‌های مشکی، قرمز و طلایی موجود است و از ۲۷ ژوئن (۷ تیر) رسماً به فروشگاه‌ها راه پیدا می‌کند.

مانند بسیاری از رقبای رده‌قیمتی خود، این اسپیکر مونو است، به این معنا که برای پخش صدا ففط یک کانال صوتی دارد.

بااین‌وجود، بیتس ادعا کرده که ترکیب توییتر و ووفر بازطراحی‌شده این محصول باعث می‌شود تا Beats Pill جدید عملکرد بهتری نسبت به Beats Pill Plus قدیمی داشته باشد.

سایر ویژگی‌های این اسپیکر شامل عمر باتری ۲۴ ساعته، ایفای نقش به‌عنوان بلندگوی خانگی و امکان اتصال دو اسپیکر Pill با یکدیگر برای پخش هماهنگ در اتاق‌های مختلف می‌شود.

بیتس از مدت‌ها قبل در تلاش بوده تا رضایت مشتریان اندروید و iOS را به‌طور یکسان کسب کند و به‌نظر می‌رسد که اسپیکر Beats Pill نیز با ویژگی‌هایی ازجمله اتصال آسان، Find My / Find My Device و ترفندهای دیگری که برای هر دو پلتفرم ارائه می‌کند، با توجه به این موضوع طراحی شده است.

نسخه اولیه Beats Pill که در سال ۲۰۱۲ و قبل از خرید کمپانی بیتس توسط اپل عرضه شد، دسته اسپیکرهای بلوتوث قابل‌حمل را با رنگ‌های جذاب و کیفیت صدای بسیار خوب خود متحول کرد.

این سری در سال ۲۰۱۵ تحت مالکیت اپل با عرضه Beats Pill Plus ارتقا پیدا کرد، اما تولید این دستگاه در نهایت در اوایل سال ۲۰۲۲ متوقف شد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه