- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

پرسپولیس کامل است و فقط آرامش می‌خواهد/ داور صد درصد اشتباه کرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه چیزی از خیانت مدیران سابق در پرونده مانوئل ژوزه نمی‌داند، گفت: پرسپولیس هیچ چیزی کم ندارد و برای ادامه موفقیت فقط آرامش می‌خواهد.
محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان پرداخت و تاکید کرد که داور مسابقه اشتباهات زیادی داشت و بیش از حد سوت می‌زد. زادمهر همچنین با اشاره به اینکه پرسپولیس چیزی جز آرامش نمی‌خواهد، بر لزوم شوتزنی بیشتر بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد. مشروح گفتگوی خبرنگار مهر با زادمهر در ذیل می آید:

* خبرگزاری مهر – آقای زادمهر! ارزیابی شما از آغاز به کار پرسپولیس در لیگ و اولین مسابقه چیست؟

– محمد زادمهر: پرسپولیس امسال برای ۵ جام استارت زده است؛ لیگ برتر، جام حذفی، جام در جام، لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه های جهان! پرسپولیس این شانس را دارد که در این جامها حضور داشته باشد و موفق شود. باشگاه می تواند به سمت بین المللی شدن حرکت کند. هدف کادر فنی هم باید این باشد که امتیازات بیشتری را از هر مسابقه به دست بیاورد. به نظرم پرسپولیس روز گذشته هیچ موقعیتی به حریفش نداد و درصد مالکیت توپ این تیم بالا برود.

* پرسپولیس برای تکمیل شدن به چه چیزهای دیگری نیاز دارد؟

– پرسپولیس هیچ چیز دیگری جز آرامش نمی خواهد. این تیم از نظر بازیکن کامل است. در هر پست چند بازیکن خوب حضور دارند از دروازه گرفته تا نوک حمله. همه چیز در پرسپولیس کامل است.

* شما در حالی بر عامل آرامش تاکید دارد که طی روزهای گذشته این آرامش در پرسپولیس از بین رفته بود. به عنوان مثال مهدی طارمی و محسن مسلمان مدعی شده اند یک نفر از داخل باشگاه خط می دهد که آنها را تخریب کند.

– هرگونه عاملی که باعث شود آرامش تیم از بین برود، یک نوع خودزنی است. حیف است پرسپولیس با این نفرات خوب خودش به خودش ضربه بزند. ممکن است این مسائل با گفتگو حل شود و نیازی نباشد رسانه ای شود.

* از نظر فنی، موردی بود که در بازی روز گذشته توجه شما را جلب کرده باشد؟

– همانطور که گفتم پرسپولیس موقعیتی به حریفش نداد ولی به نظرم تعداد شوتهای پرسپولیس زیاد نیست. باید به بازیکنان این جرات داده شود که شوتزنی کنند. در بازی با فولاد یک شوت انصاری زد و یکی هم مسلمان. به نظرم باید شوت، بیشتر در دستور کار قرار بگیرد. ضمن اینکه شجاع خلیل زاده که امسال به پرسپولیس اضافه شده عملکرد خوبی داشت و نشان داد با تیم هماهنگ شده است.

* عملکرد داور مسابقه حتی صدای برانکو ایوانکوویج را هم در آورد.

– داور در صحنه اخراج علی علیپور صد درصد اشتباه کرد. این داور جوان بود و نیاز به تجربه دارد. او بیش از حد سوت می زد و بازی را از حالت عادی خارج می کرد. داور گاهی اوقات زود تصمیم می گیرد و حتی به نظرم یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت. شاید یکی از دلایل این اشتباهات این باشد که داوران ما خودشان فوتبال بازی نمی کنند. اگر آنها فوتبال بازی کننند می توانند بهتر قضاوت کنند.

* به عنوان عضو سابق هیات مدیره باشگاه، آیا در جریان پرونده مانوئل ژوزه و محکومیت پرسپولیس هستید؟

– خیر. علی اکبر طاهری نشان داده مدیر توانمندی است و این مسائل را مدیریت می کند.

* معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس چندی پیش مدعی شده بود مدیران سابق باشگاه از داخل ایران به فیفا در پرونده ژوزه خط داده اند و به نوعی در این زمینه خیانت صورت گرفته است.

– من از این مورد بی اطلاعم و خبری ندارم.