- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

تاکیدروحانی بر ابقای نیمی از کابینه فعلی/لزوم حل مشکل موسسات مالی

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس با اشاره به جلسه هیات رئیسه این فراکسیون با رئیس جمهور گفت: روحانی اعلام کرد ۵۰ درصد کابینه فعلی ابقا خواهند شد.
مهرداد لاهوتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات جلسه امروز هیات رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس با رئیس جمهور گفت: در این جلسه در دو بحث کابینه و مشکلات جاری کشور گفتگو شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان نقطه نظرات خود را در این جلسه پیرامون کابینه بیان کردند، گفت: آقای روحانی اعلام کرد ۵۰ درصد دولت آینده از کابینه موجود خواهد بود و ۵۰ درصد دیگر تغییر خواهد کرد و افراد جدیدی به کابینه اضافه می شوند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور بر حضور قوی تر بانوان تاکید داشت.

سخنگوی فراکسیون مستقلان اظهار داشت: در این جلسه همچنین در مورد مشکلات ناشی از موسسات مالی و اعتباری، صندوق های بازنشستگی و بیکاری نیز صحبت کردیم و اعلام شد در صورت عدم توجه به این مشکلات، امکان ایجاد معضلات اجتماعی و امنیتی وجود دارد.

لاهوتی با اشاره به بررسی سرمایه گذاری های خارجی اخیر و قراردادهای نفتی در این جلسه گفت: رئیس جمهور تاکید داشت روندی که برای عقد قراردادهای خارجی طی شده بر اساس فهم مشترک بوده و تصمیمات یک شبه اخذ نشده و با کارشناسان مشورت شده است.

وی گفت: اعضای هیات رئیسه فراکسیون مستقلان از رئیس جمهور خواستند که مشکلات موسسات مالی و اعتباری را سریع تر حل کند. وی نیز تاکید داشت که مشکلات این موسسات باید سریع تر تعیین تکلیف شود.