- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه کشورهای اسلامی موسیاد برپا می‌شود

نوزدهمین نمایشگاه تجاری بازرگانی کشورهای اسلامی موسیاد ۱۱ تا ۱۴ آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ در استانبول میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌شود.

 

*** نمایشگاه کشورهای اسلامی موسیاد 

 

به گزارش پژواک، این نمایشگاه که به تعبیر برخی کارشناسان؛ قلب دیپلماسی تجاری منطقه است هر دو سال یکبار در کشور ترکیه و با مشارکت کشورهای مختلفی همچون اروپا، آسیا، آفریقا، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا آذربایجان، روسیه، قطر، عربستان سعودی، مراکش، اندونزی، نیجریه، پاکستان، ایران و الجزایر برگزار می‌شود.

امسال نیز نوزدهمین دوره آن پس از یک وقفه طولانی به دلیل اپیدمی کرونا؛ ۱۱ تا ۱۴ آبان ماه مصادف با ۲ تا ۵ نوامبر در کشور ترکیه میزبان علاقه‌مندان، تجار، سرمایه گذاران و شرکت‌های فناور از کشورهای مختلف است. شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از این فرصت جهانی استفاده کنند و دستاوردهای خود را در پایون ایران به نمایش بگذارند. شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از فرصت برگزاری جلسات رودررو با تجار و فناوران دیگر کشورها را نیز دارند تا بتوانند بازار بین‌المللی خود را توسعه دهند.

مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول پذیرای فعالان اقتصادی و مدیران بخش خصوصی در حوزه های اقتصادی صنعت، تجارت، سرمایه گذاری، گردشگری، ماشین‌آلات و تجهیزات، فلزات، شیمی، ساختمان، نساجی، پزشکی، خودرو، مواد غذایی، انفورماتیک، کشاورزی و دامداری خواهد بود.

 

 

انتهای پیام///