- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس مایکروسافت چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتظار می‌رود که لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس مایکروسافت با تراشه نسل دوازدهم اینتل، گرافیک RTX 3070 Ti انویدیا و نمایشگر ۱۶۵ هرتزی عرضه شود.

 

*** بررسی لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس مایکروسافت

 

به گزارش پژواک، لپ‌تاپ‌های سری سرفیس مایکروسافت در مدل‌های مختلف عرضه می‌شود که شامل نسخه استاندارد، پرو و استودیو می‌شود.

به‌تازگی بعضی از مشخصات فنی لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس مایکروسافت فاش شده است، این محصول از صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی PixelSense Flow با وضوح ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل بهره خواهد برد.

این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و فناوری دالبی‌ویژن پشتیبانی خواهد کرد.

لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس احتمالاً در دو نسخه با تراشه ۱۴ هسته‌ای Core i7 12700H یا تراشه ۱۲ هسته‌ای Core i5 12500H عرضه خواهد شد که هر دو آن‌ها بخشی از اعضای خانواده نسل دوازدهم اینتل آلدرلیک هستند.

کاربران می‌توانند این محصول را با رم ۱۶ گیگابایت و حداکثر ۳۲ گیگابایت خریداری کنند.

از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس مایکروسافت می‌توان به SSD قابل جابه‌جایی با ظرفیت‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت، یک ترابایت و دو ترابایت اشاره کرد.

مدل Core i7 این محصول با هربار شارژ در استفاده‌های معمولی تا ۱۵ ساعت دوام می‌آورد، در حالی که گزینه Core i5 در شرایط مشابه با هربار شارژ ۱۶ ساعت کار خواهد کرد.

باتری این محصول با منبع تغذیه ۱۰۲ تا ۱۲۷ وات شارژ می‌شود.

لپ‌تاپ گیمینگ سرفیس دارای سه پورت USB-C تاندربولت ۴ مبتنی بر استاندارد USB 4.0، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و درگاه سرفیس‌کانکت است و از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این محصول با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و منیزیم عرضه خواهد شد، کاربران می‌توانند آن را در رنگ مشکی مات یا پلاتینیوم سفارش دهند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه این لپ‌تاپ در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود اواخر سال جاری یا در CES2023 به صورت رسمی رونمایی شود.

 

 

انتهای پیام///