- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

مسابقه سالانه هوش مصنوعی برگزار می‌شود

مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان در حوزه سلامت و پزشکی به همراه آموزش برگزار می‌شود.

 

*** مسابقه سالانه هوش مصنوعی

 

به گزارش پژواک، بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA)، با هدف آشنایی و آموزش علاقه‌مندان به این فناوری و پرورش این افراد در کل کشور، در نظر دارد طی یک فرآیند مشخص حضوری و غیرحضوری، آموزشهای لازم به علاقهمندان ارائه دهد و درنهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه ۳ مسئله واقعی را رفع کند.

در سال جاری این مسائل در حوزه سلامت و پزشکی خواهد بود و تیم‌ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز دریافتی، می‌توانند از ظرفیت‌های جانبی فراهم شده نیز استفاده کنند.

فرآیند این مسابقه ۵ ماهه بوده و شرکت کنندگان ۷۰ ساعت آموزش تئوری و ۲.۵ ماه آموزش عملی مسئله محور در زمینه های مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را طی می کنند.

در ادامه به این افراد فرصت داده میشود تا به‌صورت عملی با نیازهای واقعی حوزه هوش مصنوعی آشنا شده و به سمت ارائه راهکار برای این نیازها حرکت کنند.

ارزیابی این افراد علاوه بر بررسی فعالیتهای مختلف و آزمون‌های مورد نیاز و نظر منتور مربوطه در طی دوره، وارد مرحله داوری شده و هر تیم یا فرد بر اساس شاخصهای مختلف امتیاز مشخصی دریافت میکند.

ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA) در حوزه سلامت و پزشکی، با ۳ میلیارد جایزه برای تیم اول و بیش از ۵ میلیارد ریال جایزه از روز شنبه ۱۹ شهریورماه سال جاری آغاز شده است.

از دیگر مزایای این مسابقه، امکان استخدام در شرکتهای بزرگ فعال در این حوزه است.

افراد پس از طی کردن فرایند آموزش، بر اساس آموزشها و توانمندی فردی برای استخدام در شرکتها آماده میشوند.

افراد علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند به وبگاه مسابقه مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام///