- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

ایراد بزرگ ساعت پیکسل گوگل که از آن بی‌خبرید

عمر باتری ساعت پیکسل گوگل نسبت به گلکسی واچ ۵ سامسونگ کمتر است در حالی که شما از اکثر ساعت‌های هوشمند مدرن انتظار دارید که مدت زمان بیشتری روشن بمانند.

 

*** ایراد بزرگ ساعت پیکسل گوگل 

 

به گزارش پژواک، عمر باتری ساعت پیکسل گوگل نسبت به گلکسی واچ ۵ سامسونگ کمتر است. با عرضه جدید ترین ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch 5 سامسونگ، ما کنجکاو هستیم بدانیم که آیا Google Pixel Watch در آینده شانس مبارزه دارد یا خیر. بر اساس آخرین تقابل ۹to5Google با Fitbit چشم انداز آینده خوب به نظر نمی رسد، به خصوص اگر تخمین ها مبنی بر اینکه عمر باتری Pixel Watch کمتر از سامسونگ است درست باشد.

هفته گذشته، ۹to5Google در به‌روزرسانی نسخه ۳٫۶۵ خود در برنامه رسمی Fitbit Android خود را از حالت کامپایل خارج کرد تا هر مشکلی که Pixel Watch در مجاورت آن قرار دارد پیدا کند. آنها کدی را پیدا کردند که نشان دهنده «یادآوری شارژ شبانه» برای ساعت پیکسل است. در اصل سطح انرژی باتری آنقدر کم است که نمی‌توانید در طول شب انتظار داشته باشید ساعت روشن بماند و باید آن را برای اعلان شبانه شارژ آماده کنید. این قطع شارژ باتری به ما یک ایده تقریبی ۸ ساعته را می دهد که ممکن است ۳۰ درصد از شارژ باتری پیکسل واچ باشد، اگرچه مطمئناً فضای بیشتری در آن وجود دارد.

این پذیرفته نیست، شما از اکثر ساعت‌های هوشمند مدرن انتظار دارید که مدت زمان بیشتری روشن بمانند تا با خیال راحت بخوابید و بدانید اهداف مورد نظر شما انجام می شوند. بهترین تبلیغ در مورد ساعت‌های هوشمند گلکسی سامسونگ معمولاً این بوده است که می‌توانید شب را با خیال راحت و بدون نگرانی از عملکرد ساعت خود پشت سر بگذارید. به همین دلیل است که بازار به Galaxy Watch Active اعتماد کرد برای اینکه کیفیت خواب شب را افزایش می داد.

برنامه Fitbit معیار جالبی برای استفاده بود. گوگل این شرکت را در سال ۲۰۱۷ خریداری کرد و ما انتظار داشتیم برخی از اپلیکیشن های تناسب اندام را در این سخت افزار جدید ببینیم. این در حالی بود که شایعه شد عمر شارژ باتری Pixel Watch با روشن شدن همه حسگر ها برای ردیابی تا ۲۴ ساعت است در حالی که Galaxy Watch 5 تا ۵۰ ساعت عمر شارژ باتری را وعده می داد. این در حالی است که یک باند معمولی Fitbit Charge 5 می تواند تا زمانی که GPS خود را خاموش کنید، به طور متوسط تا یک هفته شارژ را مدیریت کند. اگرچه درست است که شرکت ها اغلب بیشتر از آنچه ارائه می‌کنند وعده می‌دهند اما این نیز درست است که بهینه‌سازی باتری برای دستگاه‌هایی به این کوچکی چالش بزرگی است زیرا همه اینها به عواملی مانند روشن کردن مکان یاب یا وجود برنامه‌ای در پس‌زمینه بستگی دارد.

ممکن است پیکسل واچ برای کاربران معمولی تری تنظیم شده باشد تا آنهایی که به دنبال ساعت هوشمند متناسب با نیازهای خاص هستند. همانطور که مجله The Verge زمانی که شایعات مربوط به باتری Pixel Watch منتشر شد اشاره کرد که ساعت‌های دارای اپلیکیشن تناسب اندام بیشتر روی دوام شارژ باتری کار می کنند زیرا برای نیاز های جدی تری ساخته شده‌اند. ساعت‌های هوشمند سامسونگ در رقابت قیمت‌ نیز مناسب تر هستند،حتی مدل گلکسی واچ ۵ پرو آن که باتری بزرگ‌تری دارد نیز همین طور است تا افرادی که از آن برای ردیابی تمرینات بدنی استفاده خود می‌کنند بتوانند آن را تهیه کنند. یک یا دو ماه دیگر انتظار داریم Google رونمایی برای عرضهPixel7 خود و لوازم جانبی آن برگزار کند. بعد از آن دیگر نباید نگران عمر باتری بر اساس فاکتورهای تایید نشده باشید، باید در نظر داشته باشید که قطعا چیزی در مورد ساعت پیکسل وجود دارد که به شما انگیزه می دهد تا آن را بخرید چون امکان دیگری وجود ندارد که مناسب تر از آن باشد.

 

 

انتهای پیام///