- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

ثبت سه علامت تجاری با برند Reality توسط شرکت اپل

سه علامت تجاری «Reality One»، «Reality Pro» و «Reality Processor» توسط اپل درخواست شده‌اند که احتمالا نام هدست واقعیت ترکیبی آن را فاش می‌کنند.

 

*** اپل پیش از معرفی هدست واقعیت ترکیبی‌اش، سه علامت تجاری با برند Reality ثبت کرد

 

به گزارش پژواک، اپل در حال آماده شدن برای معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی خود است و حالا سه درخواست جداگانه تحت عنوان «Reality One» ،«Reality Pro» و «Reality Processor» برای علامت‌های تجاری این دستگاه توسط غول فناوری ثبت شده است.

البته همانطور که بلومبرگ در گزارش خود توضیح می‌دهد، این علامت‌های تجاری مستقیما توسط خود اپل درخواست نشده‌اند و شرکتی تحت عنوان Immersive Health Solutions, LLC آن‌ها را ثبت کرده است. کمپانی‌هایی مانند اپل، معمولا هنگام ثبت یک پتنت یا علامت تجاری، از نام شرکت‌های صوری استفاده می‌کنند تا برنامه‌های آن‌ها محرمانه باقی بماند.

علاوه بر ایالات متحده، درخواست‌ها در اتحادیه اروپا، بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، عربستان سعودی، کاستاریکا و اروگوئه نیز ثبت شده‌اند. در هر سه پرونده به «هدست واقعیت مجازی و افزوده، عینک ایمنی، عینک و عینک هوشمند» اشاره شده است.

 

*** نام احتمالی هدست واقعیت ترکیبی اپل

 

ممکن است علامت تجاری Reality One به نام خود هدست اشاره داشته باشد و همانطور که اپل دستگاه‌های رده بالاتر خود را تحت عنوان نسخه «پرو» وارد بازار می‌کند، علامت تجاری Reality Pro به نسخه بهبود یافته هدست مربوط شود. همچنین علامت تجاری Reality Processor نیز ممکن است به واحد پردازشی هدست اشاره داشته باشد که طبق شایعات، یک تراشه M2 خواهد بود.

اخبار مربوط به این علامت‌های تجاری در حالی منتشر شده که اپل قصد دارد هفته آینده (چهارشنبه ۱۶ شهریور)، رویداد جدیدی را میزبانی کند اما به هیچ وجه نمی‌توان انتظار داشت که در آن شاهد هدست واقعیت ترکیبی آن باشیم. در این رویداد، احتمالا علاوه بر گوشی‌های سری آیفون ۱۴، شاهد اپل واچ سری ۸ نیز خواهیم بود.

در گزارش‌های قبلی آمده بود که این دستگاه تجربه‌ها و بازی‌های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) را به کاربران ارائه می‌کند و حتی احتمالا شامل تجربیات مبتنی بر فیلم‌های هالیوودی نیز خواهد شد. هرچند اعضای هیئت مدیره اپل چند ماه قبل این هدست را امتحان کردند، اما به گفته «مینگ-چی کو»، تا ژانویه ۲۰۲۳ وارد بازار نخواهد شد.

 

 

انتهای پیام///