- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

شرکت مدیریت صنعت شوینده رکورد زد/ افزایش ۶۳۰ درصدی سود خالص نسبت به سال گذشته

شرکت مدیریت صنعت [1] شوینده در عملکرد یازده ماهه خود با کسب درآمد [1] عملیاتی به مبلغ ۱/۵۷۰/۸۹۷ میلیون ریال توانست سود خالص ۱/۳۸۶/۰۵۰ میلیون ریال کسب نماید و نسبت به سال قبل افزایش ۶۳۰ درصدی را در سود خالص خود تجربه کند.

 

 

*** شرکت مدیریت صنعت [1] شوینده

 

به گزارش پژواک [2]، به نقل از صنایع [1]، شرکت مدیریت صنعت [1] شوینده در عملکرد یازده ماهه خود با کسب درآمد عملیاتی به مبلغ ۱/۵۷۰/۸۹۷ میلیون ریال توانست سود خالص ۱/۳۸۶/۰۵۰ میلیون ریال کسب نماید و نسبت به عملکرد سال قبل با افزایش ۶۳۰ درصدی به میزان ۱/۱۹۶/۲۲۰ میلیون ریال سود خالص خود را افزایش دهد.

 

*** شرکت مدیریت صنعت [1] شوینده در مسیر پیشرفت

 

شرکت مدیریت صنعت [1] شوینده با مدیر عاملی دکتر امیرعلی نعمت الهی در مقام سومین هلدینگ بزرگ صنعت [3] شوینده کشور و داشتن شرکت های تابعه بورسی، فرابورسی و غیر بورسی با سهم ۱۰ درصدی از بازار صنعت [1] شوینده کشورمان توانسته است با یک انسجام و هم افزایی هم در امر جهش تولید و همچنین افزایش صادرات، عملکردی قابل توجه داشته باشد به طوری که مدیر عامل هلدینگ شوینده، نشان عالی مدیرسال [4] و شرکت پاکسان توانست مدال افتخار صادرات [5] را در سال جاری به خود اختصاص دهند.

 

 

*** نشان عالی مدیر سال برای مدیرعامل هلدینگ صنعت [1] شوینده کشور

 

در ششمین اجلاس سراسری معرفی مدیر سال، با حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان و مدیران کشوری و نخبگان دانشگاهی، از مدیران برتر کشور از جمله مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت [1] شوینده (امیرعلی نعمت الهی) با اهدای نشان عالی مدیرسال تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

 

بیشتر بخوانید:

نشان عالی مدیر سال برای مدیرعامل جوان و گام دومی هلدینگ صنعت شوینده کشور [6]

 

 

مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت [1] شوینده کشور(بیدسیم) با ایجاد تحولاتی بنیادین در زمینه حمایت از تولید، جهش صادرات و سودآوری و اصلاح و نزدیک کردن فرآیندهای کلان مدیریتی و راهبردی در هلدینگ متبوع خود به استانداردهای جهانی، اصلاح کرده، حائز دریافت نشان عالی مدیر سال شد.
از مؤلفه‌های اصلی این انتخاب می‌توان مدیریت کلان، انسجام‌بخشی، هم‌افزایی و تنظیم روابط بین شرکت‌های تابعه را نام برد که منجر به تحول و جهش در عرصه‌های تولید، فروش داخلی و صادرات محصولات شوینده و بهداشتی کشور شده است و در گام بعدی هلدینگ را با اصلاح و استاندارد سازی ساختارها و فرایندها از جمله تدوین نقشه راه جامع به سوی چشم‌انداز ۱۴۰۴ و قرار گرفتن بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور سوق می‌دهد.

 

*** شرکت پاکسان، صادرکننده برتر

 

شرکت پاکسان در تازه ترین موفقیت خود در بین ۵۰۰ شرکت صادراتی از گروه‌های کالایی و خدماتی مختلف مدال افتخار صادرکننده برتر کشوری را از آن خود کرد.
شرکت پاکسان از هلدینگ مدیریت صنعت [1] شوینده، به عنوان تنها شرکت صنعت [1] شوینده به دلیل آمار و رشد صادرات، تنوع بازارهای هدف صادراتی، برند و کیفیت کالای صادراتی، سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات صادراتی، موفق به دریافت مدال صادرکننده برتر شد.

 

 

بیشتر بخوانید:

شرکت پاکسان به عنوان تنها شرکت صنعت شوینده موفق به دریافت مدال صادرکننده برتر شد [7]

 

 

به گزارش پژواک [2]، در این همایش که به همت وزارت صنعت [1]، معدن و تجارت و با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و علیرضا پیمان‌پاک رییس‌کل سازمان توسعه تجارت، مسئولان کشوری و مسئولان سازمان توسعه تجارت ایران و به منظور تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی برگزار شد، شرکت پاکسان از خانواده بزرگ گروه توسعه ملی موفق شد مدال افتخار صادرات را برای اولین بار در تاریخ صنعت [1] شوینده کشور از آن خود کند و برگ زرین دیگری به ویترین افتخارات خود بی‌افزاید.

در این مراسم از حسن بقائی مدیرعامل پاکسان به عنوان سکاندار بزرگترین شرکت صادرکننده محصولات شوینده و بهداشتی نمونه و ممتاز کشور که توانسته مهمترین شاخص‌های انتخاب، از جمله آمار صادرات و رشد بالا، تنوع بازارهای هدف صادراتی، برند و کیفیت کالای صادراتی، سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات صادراتی و مهارت‌های فنی و تخصصی بنگاه‌های صادراتی در حوزه بازاریابی و صادرات را کسب کند و چندین سال پیاپی به عنوان صادرکننده برتر و ممتاز کشوری معرفی شود با اهدای مدال افتخار صادرکننده برتر به صورت ویژه تقدیرشد.

 

 

انتهای پیام///