- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

رونمایی هواوی از ۴ محصول جدید خود

هواوی در جریان رویدادی در چین از ۴ محصول جدید خود رونمایی کرد.

 

*** رونمایی هواوی از ۴ محصول جدید خود

 

به گزارش پژواک [1]، هواوی در جریان رویدادی در چین از چند محصول جدید از جمله ساعت هوشمند جدید خود با نام هواوی واچ GT Runner، تبلت میت بوک E تبدیل شدنی دو در یک، کامپیوتر رومیزی میت استیشن ایکس و عینک واقعیت مجازی Glass 6DoF رونمایی کرد.

پس از معرفی سری هواوی واچ GT 3 در ماه اکتبر، هواوی از ساعت هوشمند اسپورت جدیدی با نام هواوی واچ GT Runner رونمایی کرد که با وزن ۳۸.۵ گرمی که دارد سبک‌تر از هواوی واچ GT 3 پرو با وزن ۶۳ گرم است.

ساعت هوشمند جدید با ضخامت ۴۶ میلی‌متر و نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۴۳ اینچی AMOLED عرضه می‌شود و مجهز به ماژول ضربان قلب نوری Huawei TruSeen 5.0، پایش SpO2 و پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی است.

این ساعت هوشمند دارای ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بوده از اتصال NFC و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای میکروفون و اسپیکر داخلی بوده و با استاندارد ۵ATM در برابر نفوذ آب مقاوم است. طول عمر باتری ساعت هوشمند با یک بار شارژ ۱۴ روز برآورد شده است.

هواوی واچ GT Runner در ترکیب رنگ خاکستری و مشکی با قیمت ۲۱۸۸ یوان (۳۴۳ دلار) به فروش می‌رسد.

 

*** هواوی میت بوک E

هواوی میت بوک E در واقع تبلت تبدیل شدنی دو در یک است که سیستم عامل ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند و از چیپست‌های ۱۱۱ هسته‌ای i5 و i7 اینتل و گرافیک Iris X اینتل پشتیبانی می‌کند. تمامی نسخه‌ها از نمایشگر ۱۲.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و پشتیبانی از هواوی M-Stylus بهره می‌برند.

دستگاه جدید با رم ۸/۱۶ گیگابایتی LPDDR4x و‌SSDهای ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی PCIe NVMe عرضه می‌شود و مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی ودوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی است. این تبلت مجهز به باتری ۴۲ وات ساعتی، چهار اسپیکر و چهار میکروفون است.

مدل core i5 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه کلید مغناطیسی هوشمند با قیمت پایه ۵۹۹۹ یوان (۹۴۰ دلار) به فروش می‌رسد. نسخه قدرتمندتر Core i7 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، صفحه کلید و قلم M-Pencil با قیمت ۸۶۹۹ یوان (۱۳۶۵ دلار) به فروش می‌رسد.

 

*** هواوی میت استیشن ایکس

 

سیستم کامپیوتر رومیزی هواوی MateStation X نیز از نمایشگر LCD بزرگ ۲۸.۲ اینچی IPS با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده‌های AMD Ryzen 5 5600H / Ryzen 7 5800H و گرافیک رادئون بهره می‌برد و مجهز به رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی M.2 NVMe است.

سیستم کامپیوتر رومیزی هواوی از ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌کند. هواویMateStation X با پردازنده Ryzen 5 5600H با قیمت پایه ۹۹۹۹ یوان (۱۵۷۰ دلار) و نسخه دیگر با پردازنده Ryzen 7 5800H با قیمت پایه ۱۱۹۹۹ یوان (۱۸۸۰ دلار) به فروش می‌رسد.

 

*** عینک هوشمند هواوی VR Glass 6DoF

 

به گزارش پژواک، هواوی همچنین از هدست واقعیت مجازی Glass 6DoF رونمایی کرد که هدست با دو کنترلر است و از نمایشگر LCD دوتایی ۲.۱ اینچی با وضوح تک چشمی ۱۶۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و وضوح تصویر دو چشمی ۳۲۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد.

وزن این هدست ۱۸۸ گرم است و میدان دید ۹۰ درجه دارد. این دو لنز برای کاربرانی که نزدیک بینی تا ۷.۰۰- دارند قابل تنظیم است.

هدست هواوی VR Glass 6DoF با قیمت ۳۹۹۹ یوان (۶۲۷ دلار) به فروش می‌رسد.

 

 

انتهای پیام///