- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

انتشار جزئیات جدیدی از تلفن همراه Civi از سوی شرکت شیائومی

شیائومی در آستانه رونمایی از تلفن همراه Civi برخی مشخصات این محصول را برای علاقه‌مندان منتشر کرد.

 

*** انتشار جزئیات جدیدی از تلفن همراه Civi

 

به گزارش پژواک [1]، شیائومی ۵ مهر از گوشی Civi رونمایی می‌کند، اما حالا پیش از معرفی رسمی تصمیم گرفته برخی مشخصات این محصول را برای علاقه‌مندان منتشر کند.

این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و همچنین باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

شیائومی در حساب رسمی‌اش در شبکه اجتماعی چینی ویبو چندین تیزر و اطلاعات جدید درباره گوشی جدیدش منتشر کرده. به گفته چینی‌ها، شیائومی Civi بیشترین شارژدهی باتری را در میان گوشی‌های ۲۰۲۱ این کمپانی خواهد داشت.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که با ترجمه از زبان چینی روبه‌رو هستیم و شاید دقیقا چنین موضوعی مدنظر این کمپانی نباشد.

در کنار مشخصات فنی، شیائومی از پشتیبانی نرم افزاری سه ساله از این دستگاه خبر داده. شیائومی Civi ضخامت ۶.۹۸ میلی‌متری خواهد داشت و وزنش هم به ۱۶۶ گرم می‌رسد. ظاهرا فریم فلزی این دستگاه ضخامت بسیار کمی دارد و به ۱.۵ میلی‌متر می‌رسد.

علاوه بر این، حاشیه بخش پایینی نمایشگر هم تنها ۲.۲۵ میلی‌متر است. البته باز هم باید به ترجمه از روی زبان چینی اشاره کنیم که می‌تواند کمی در این موارد تغییر ایجاد کند.

چینی‌ها برای این گوشی هوشمند از فیلتر زیباسازی چهره استفاده خواهند کرد.

شیاپومی برای این فیلتر به سراغ یادگیری ماشینی رفته تا یک شبکه عصبی پیچیده‌ را برای بازسازی ویژگی‌های چهره، آموزش دهد. هدف از چنین رویکردی، حفظ بافت واقعی پوست است.

ظاهرا این سیستم روی بخش‌های مختلفی تاثیر می‌گذارد و مدل اصلی با استفاده از ویرایش‌های حرفه‌ای عکاسان آموزش دیده است.

در آموزش این مدل، شبکه عصبی اولیه توسط یک شبکه دیگر تحت نظر بوده تا بتواند میان تصاویر واقعی و تصاویر ایجاد شده توسط کامپیوتر تفاوت قائل شود.

پس از معرفی و عرضه این دستگاه می‌توان عملکردش روی رنگ‌های پوست مختلف را مورد بررسی قرار داد.

این گوشی هوشمند همچنین به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز می‌شود، بنابراین تمرکز روی بحث زیباسازی جای تعجب چندانی ندارد.

در پایان باید به برخی مشخصات غیررسمی شیائومی Civi اشاره کنیم که شامل نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ واتی و صدای دالبی اتموس و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه رابط کاربری MIUI 12.5.1 اشاره کرد. چند روز پیش هم شاهد انتشار تیزر رسمی این دستگاه بودیم.

انتهای پیام///