- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

همراه اول حامی اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال

اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال امروز با حمایت همراه اول آغازبه‌کار می‌کند.

 

*** اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال

 

به گزارش پژواک [1]، اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال از امروز سه‌شنبه دوم شهریورماه به مدت ۹ روز با حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزاری می‌شود.

این رویداد ۹ روزه از دوم تا یازدهم شهریورماه ۱۴۰۰، توسط مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و در پنل‌های تخصصی این جشنواره رئیس مرکز تحقیق‌و‌ توسعه و مدیرکل راهبردهای دیجیتال همراه اول سخنرانی خواهند داشت.
 
 

*** هدف از برگزاری جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال

 
 
به گزارش پژواک، درجشنواره دانشگاه تهران دیجیتال تجربیات و آخرین دستاوردها و اقدامات دانشگاه تهران، حامیان و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و یادگیری الکترونیک تبادل می‌شود.
علاوه بر این، در طول جشنواره پنل‌های دانشگاه دیجیتال، فرصت‌ها، ارزش‌ها و تاثیرات، پنل‌های معرفی خدمات دیجیتالی دانشگاه تهران، رویداد دریافت ایده‌ها از اعضای هیات علمی، دانشجویان و شرکت ها (reverse pitch)، کارگاه آموزشی، نمایشگاه و میزگردهای تخصصی برگزار می‌شود.
طبق اعلام در این رویداد همایش یادگیری الکترونیکی؛ تجربه‌های زیسته، ارزیابی و آینده نگاری ۲ تا ۷ شهریور، جشنواره فناوری‌های دیجیتال۶ تا ۱۱ شهریور و جشنواره یادگیری الکترونیکی ۹ تا ۱۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام///