- پژواک‌پرس - https://pejvakpress.com -

تبریک وزرای دولت دوازدهم به حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم

وزرای دولت دوازدهم با صدور پیام های تبریک، انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم را تبریک گفتند.

 

*** تبریک وزرای دولت دوازدهم به حجت الاسلام رئیسی

 

به گزارش پژواک، وزرای دولت دوازدهم با صدور پیام های تبریک، انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم را تبریک گفتند.

 

*** پیام تبریک وزیر صمت به رییس جمهور منتخب مردم

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی، انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

 

متن پیام علیرضا رزم حسینی به این شرح است:
حضرت آیت الله جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس محترم جمهور منتخب
با سلام و اهدا تحیات
حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با وجود وسوسه های دشمنان قسم خورده این آب و خاک، برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، جلوه های با شکوه وفاداری و اعتماد و اعتقادی بود که در پاسخ به دعوت رهبری معظم انقلاب و در جهت تثبیت اقتدار و امنیت و تضمین پیشرفت کشور آفریده شد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ تولیدکنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، معدن کاران، اصناف، بازاریان، تشکل های بخش خصوصی و انجمن های مرتبط با تولید و تجارت، این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ملت سربلند ایران و جنابعالی، تبریک عرض نموده، دوام توفیقات شما را در مسیر تحقق آرزوهای بزرگ و آرمانهای انقلابی ملت شریف ایران مسئلت دارم.
رجاء واثق دارم به پشتوانه رای مردم و سوابق موفق جنابعالی، در مسیر اعتلای بیش از پیش میهن اسلامی، خدمت خالصانه به مردم و فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت، آینده ای روشن و باعظمت برای فردای ایران و ایرانی فراهم خواهد شد.
علیرضا رزم حسینی

 

*** پیام تبریک وزیر نیرو به رئیس‌جمهوری منتخب مردم

 

وزیر نیرو در پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی به عنوان رییس‎‌جمهوری منتخب را تبریک گفت.

 

متن پیام رضا اردکانیان به شرح زیر است:
انتخاب حضرتعالی را به‌عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم از خداوند متعال، توفیقات حضرتعالی را در خدمت به ملت شریف و سربلند جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم.

 

*** پیام تبریک وزیر امور خارجه به رئیس‌جمهوری منتخب مردم

 

وزیر امور خارجه در پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی به عنوان رییس‎‌جمهوری منتخب را تبریک گفت.

 

متن پیام محمد جواد ظریف به شرح زیر است:
حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت گردید.
اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.
حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور نقش بی بدیلی در خلق فرصت های ارزشمند برای تضمین امنیت، توسعه و آبادانی میهن، پاسداری از حقوق و منافع ملت و کوشش برای رفع مشکلات و موانع داخلی و خارجی دارد.
امیدوارم که رئیس جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.

 

*** پیام تبریک وزیر اقتصاد به رئیس جمهوری منتخب مردم

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام فرهاد دژپسند به شرح زیر است:

اعتماد قاطع ملت شریف ایران اسلامی به جنابعالی به عنوان شخصیتی برجسته و برخوردار از سوابق روشن و افتخارآمیز انقلابی و اسلامی، در حماسه ۲۸ خرداد، فصل دیگری از مردم سالاری دینی، اقتدار و تعالی کشور را پیش روی دیدگان دنیا قرار داد.
اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به محضرتان، رجاء واثق دارم که دولت سیزدهم تحت مدیریت شایسته حضرتعالی با استعانت از درگاه خداوند متعال، در جهت تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری و اعتلای همه جانبه کشور بویژه در حوزه اقتصاد اعم از رشد سرمایه گذاری و تولید، بهبود فضای کسب و کار، توسعه و تعمیق بازار سرمایه، افزایش سهم مالیات در بودجه عمومی کشور و بهبود معیشت عامه مردم با نصرت الهی، گام های اساسی را برخواهد داشت.
این وزارتخانه در راستای استقرار دولت حضرتعالی، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری به حضور اعلام می دارد.

 

*** پیام تبریک وزیر نفت به رئیس‎ جمهور منتخب مردم

 

وزیر نفت در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام بیژن زنگنه به شرح زیر است:
حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین، جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی
رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران
با سلام و احترام
بدینوسیله موفقیت جنابعالی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.
از خداوند متعال برای جنابعالی در ایفای این مسئولیت سنگین، موفقیت و برای ملت شریف و ایران عزیز سربلندی مسئلت دارم.»

 

*** پیام تبریک وزیر راه و شهرسازی به رئیس‎ جمهور منتخب مردم

 

وزیر راه و شهرسازی در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است:
در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، دشمن فاصله گرفتن مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته بود که با عمل صالح ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری با انجام دادن کار بر خلاف نظر دشمنان و خواسته آنان صفحه‌ درخشان دیگری بر افتخارات خود افزود.
حضور آگاهانه و شورانگیز در انتخابات ۲۸ خرداد، از رویدادهای سرنوشت سازی بود که قطعا برنامه های پیشرفت و توسعه کشور را روشن تر از هر زمان خواهد کرد.
حضور با شور، شعور و شکوه والای مردم در انتخابات پشتوانه ارزشمندی برای دولت سیزدهم است، قطعا پیروزی ملت ایران در این انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی خواهد بود و هوشیاری ایرانیان در این مقطع زمانی را به نمایش گذاشت.
ضمن تبریک به آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب، به ملت بزرگ ایران و تمام دلسوزان نظام اسلامی برای خلق این شگفتی شادباش می‌گویم.

 

*** پیام تبریک وزیر کار به رئیس جمهور منتخب مردم

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:
حضرت حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی
رئیس جمهور محترم منتخب ملت ایران
سلام علیکم‌
پیروزی بزرگ ملت ایران در خلق انتخاباتی با شکوه، به رغم همه مشکلات و تلاش‌های دشمنان ایران برای عدم مشارکت مردم و انتخاب حضرتعالی را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم .
بی شک ایران عزیز ، شایسته کسب موفقیت‌های بیشتری در همه عرصه های اقتصادی اجتماعی فرهنگی و سیاسی است که انشالله در سایه تفاهم، یکپارچگی و یکدلی هر چه بیشتر مسئولان عالی رتبه کشور در زمان تصدی حضرتعالی در سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا محقق خواهد شد .
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ در کسب اعتماد ملت بزرگوار ایران ، توفیق روزافزون در کسب رضای الهی و خدمت هرچه بیشتر به ملت شریف ایران را در این جایگاه رفیع آرزومندم.

 

*** پیام تبریک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به رئیس جمهور منتخب مردم

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:
از همه آنهایی که برای اعتلای ایران اسلامی، خودشان را اثرگذار دانستند و در پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب حفظه الله، روز جمعه پای صندوقهای رأی حاضر شدند، به نوبه خودم صمیمانه تشکر می‌کنم.
ضمن تبریک به همه مردم ایران، برای جناب آقای رئیسی، رئیس جمهور منتخب هم آرزوی موفقیت در خدمت را دارم.

 

*** پیام تبریک وزیر جهاد کشاورزی به رئیس جمهور منتخب مردم

 

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام کاظم خاوازی به شرح زیر است:
«بسمه تعالی
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی
باسلام و احترام
حضور عزتمندانه و سراسر غرور ملت بزرگ، فهیم و هوشمند ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز و حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و حلول بهار سیاسی انقلاب که بیانگر درک و بینش عمیق و اقتدار ملی کشور است را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، امت شهید پرور ایران و جنابعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
رجاء واثق دارم جنابعالی به عنوان چهره ارزشی و خدوم در تاریخ انقلاب اسلامی با درایت، جدیت، قاطعیت و دلسوزی و بهره گیری از همه توان کشور خواهید توانست فصل نوین و شکوهمندی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایجاد و بالندگی و تعالی میهن عزیزمان به ویژه در بخش کشاورزی را فراهم آورید. ان شاءالله
کاظم خاوازی
وزیر جهاد کشاورزی

 

*** پیام تبریک وزیر بهداشت به رئیس جمهور منتخب مردم

 

وزیر بهداشت در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام سعید نمکی به شرح زیر است:
حضرت آیت الله رئیسی
رئیس جمهور محترم منتخب
انتخاب هوشمندانه آن عزیز ارجمند توسط مردم شریف، قدر شناس و وفادار کشورمان را تبریک عرض می‌نمایم. حمایت های مکرر و بیدریغ حضرتعالی در ایام سخت مدیریت کرونا از مدافعین سلامت همواره در خاطره همکارانمان خواهد ماند. بی تردید پایبندی به زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب اسلامی، توجه به تهیدستان و ضعیفان، عدالت محوری، فساد ستیزی، برداشتن موانع از مسیر تولید ملی و احترام به دیدگاه‌های کارشناسی که جزء تفکیک ناپذیر مرام و شخصیت حضرتعالی است، می تواند نوید آینده ای روشن برای ایران اسلامی باشد.
توفیق روز افزونتان را در برپائی ایرانی آباد و سربلند از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

*** پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش به رئیس جمهوری منتخب مردم

 

وزیر آموزش و پرورش در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام تبریک حاجی میرزایی به شرح زیر است:
برادر گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی
رئیس محترم جمهور منتخب
با سلام احترام؛
بار دیگر گاهشمار جمهوری اسلامی ایران به وزش نسیم مردم سالاری دینی، ورق خورد و دگر بار، رأی اولی های عزیز همگام با ملّت فهیم ایران با حضور زنده و ارزنده خود در عرصه ی سرنوشت آفرین انتخابات، صفحه پرافتخار دیگری بر دیوان پُربرگ و بار نظام اسلامی افزود.
این جانب به عنوان خادم مردم آگاه و آزاد ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، مسرورانه این رخداد خطیر را که بی گمان مرضی خدا، شادی شهدا و امام شهدا و یأس و ناامیدی بدخواهان ایران اسلامی را به ارمغان دارد، به رهبر معظّم انقلاب و یکایک ایرانیان ایمانی، به ویژه جناب عالی که منتخب ملّت هستید، تبریک و تهنیت می گویم.
امید که در سایه سار الطاف الهی و با بهره مندی جامع و جاذب از استعدادهای این سرزمین مستعد، شاهد آفرینش زمینه پویایی و پایایی بیش از پیش میهن اسلامی خویش در دولت شما باشیم.

 

*** پیام تبریک وزیر دادگستری به رئیس جمهور منتخب مردم

 

وزیر دادگستری در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام علیرضا آوائی به شرح زیر است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی
با اهدای سلام و تحیات
احتراماً، وظیفه خویش می‎دانم انتخاب شایسته جنابعالی از سوی اکثریت افتخارآفرینان روز باشکوه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان «رئیس جمهور» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و موفقیت بزرگ در جلب اعتماد میلیون‌ها نفر از آحاد و صنوف مختلف مردم شریف و امیدوار ایران عزیز در سپردن امانت و مسئولیت خطیر سکانداری دستگاه عظیم اجرایی کشور به یکی از فرزندان برومند خود را به محضر حضرتعالی، صمیمانه، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روزافزون آن برادر ارجمند، در خدمت بی منت و خالصانه، به ملت آگاه، نجیب و صبور این مرز و بوم و برداشتن گام‎های بلند در مسیر اعتلا، توسعه و پیشرفت هرچه فزون‎تر مادی و معنوی این سرزمین، با بهره‎گیری از همه ظرفیت‎های موجود و در سایه همدلی و همکاری صادقانه و مجّدانه سایر قوای کشور، از آستان خداوند قادر و متعال مسألت نمایم.
با تجدید احترام
سید علیرضا آوائی

 

*** پیام تبریک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رئیس جمهور منتخب مردم

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام سیدعباس صالحی به شرح زیر است:
«حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی (دام عزه)
با سلام و احترام
حضور شکوهمند مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، تجدید میثاق با رهنمودهای امام راحل (قدس‌سره) و رهبر حکیم انقلاب و آرمان‌های شهیدان ایران اسلامی بود.
اینجانب، این حماسه با افتخار را به مقام معظم رهبری و مردم سرافراز میهنمان تهنیت گفته و انتخاب جنابعالی را به عنوان منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک می‌گویم.
رجاء واثق دارم که دولت جدید در آستانه سده نو شمسی بتواند با عزم راسخ و به پشتوانه آرای ارزشمند ملت ایران، گام‌های ارزشمندی را در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب اسلامی بردارد.
توفیقات جنابعالی را در خدمت مضاعف به اسلام، انقلاب و ایران اسلامی از خداوند منان خواهانم.

 

*** پیام تبریک وزیر دفاع به رئیس جمهور منتخب مردم

 

وزیر دفاع در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام امیر حاتمی به شرح زیر است:
«حماسه پر شکوه و به یادماندنی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰و مشارکت پرشور و آگاهانه ملت ایران برگ زرین دیگری بر دفتر قطور و پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زد و بی شک کشور با موفقیت در این امتحان و آوردگاه بزرگ ملی از گزند حوادث و دشمنی های بین المللی و توطئه های نظام استکبار، مصون و محفوظ باقی خواهد ماند.
اینجانب و همه مدیران، دانشمندان و متخصصین وزارت دفاع با تبریک صمیمانه این حماسه پر افتخار به رهبر عظیم الشان انقلاب و مردم سرافراز میهن اسلامی ، کسب رای اعتماد از ملت شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایام مقارن و متبرک با دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج (ع) را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
بی تردید این مشارکت باشکوه نتیجه هدایت ها و رهنمود های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و دانایی و بصیرت ژرف ملت شریف ایران نسبت به نقش محوری خود در تعیین سرنوشت و عرصه سیاسی کشور است که برگرفته از آموزه ها و تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می باشد.»

 

*** پیام تبریک وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به رئیس جمهور منتخب مردم

 

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام علی اصغر مونسان به شرح زیر است:
«برادر بزرگوار جناب آقای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی
انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس جمهوری ایران اسلامی را تبریک و تهنیت می‌گویم.
ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر از آزمون همدلی و همراهی سربلند بیرون آمدند و با بصیرت و اقتداری که شایسته آنان است در برابر هرگونه دستیازی بیگانگان ایستادگی کردند و اراده سیاسی و مردم سالارانه خویش را به منصه ظهور رساندند.
بی‌تردید مردم آگاه این سرزمین حماسه پرور در سایه اتحاد و همبستگی، در تمام برهه‌های حساس، بهترین رویدادها را رقم زده‌اند و با انتخابی اصلح، در ترسیم آینده خود نقش آفرینی کرده‌اند.

 

*** پیام‌ تبریک رئیس سازمان برنامه و بودجه به رئیس جمهور منتخب مردم

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام محمدباقر نوبخت به شرح زیر است:
«حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی (دامت برکاته)
انتخاب حضرتعالی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی ملت عزیز و شریف کشورمان را تبریک می‌گویم. صمیمانه امیدوارم که با استفاده از تمامی ظرفیت‌های عظیم کشور، آینده روشنی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنید تا با مدیریتی خردمندانه و همدلانه با دیگر قوا شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان ذیل الطاف حضرت حق باشیم.
سازمان برنامه و بودجه کشور همچون دیگر ارکان دولت دوازدهم اعلام می دارد که آمادگی لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.
توفیق و سربلندی آن‌ مقام را از خداوند متعال مسالت می‌نمائیم.

محمدباقر نوبخت
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور»

 

*** پیام تبریک معاون پارلمانی رییس جمهور به رئیس جمهور منتخب مردم

 

به گزارش پژواک، معاون پارلمانی رییس جمهور در پیامی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری منتخب ملت ایران تبریک گفت.

 

متن پیام حسینعلی امیری به شرح زیر است:
حضرت آیت‌الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی (دامت توفیقاته)
رئیس جمهور محترم منتخب
سلام علیکم
احتراما پیروزی حضرتعالی و کسب اکثرت آرای مردم عزیز و شریف ایران اسلامی‌مان در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری راخدمتتان تبریک عرض می‌نمایم.
شرکت ملت فهیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ یادآور این مهم است که صندوق رای برای مردم ایران، ابزاری مهم در راستای حفظ جمهوریت نظام، تامین امنیت و آرامش، حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار و اعتلای ایران و ایرانیان می‌باشد.
امید آنکه با توجه به تجربه گرانسنگ جنابعالی در حوزه‌های مختلف کشور در دوره ریاست جمهوری شاهد رشد مولفه‌ سرمایه‌های اجتماعی به عنوان بزرگترین ثروت جامعه ایران اسلامی‌مان، در فضای همدلی، قانون مداری و تعامل قوا و پشتوانه مردم شاهد کاهش آلام مردم نجیب‌مان به ویژه در عرصه های اقتصادی، معیشتی و اجتماعی باشیم.

 

 

انتهای پیام///